כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שוב מתבלבל

הנשיא ביידן: "יותר ממחצית הנשים במינהל שלי הן נשים"

מבולבלים? גם ביידן • נשיא ארה"ב התבלבל כפי שקורה לו מדי פעם, ואמר כי "יותר ממחצית מהנשים בממשל שלי הן נשים". הנשיא התכוון שיותר ממחצית מסך העובדים, אך כפי שקורה לו לאחרונה, הוא מתבלבל לעיתים קרובות

הנשיא ביידן: "יותר ממחצית הנשים במינהל שלי הן נשים"
הנשיא ביידן בנאומו צילום: צילום מסך

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן התבלבל בנאומו ואמר כי "יותר ממחצית מהנשים בממשל אצלו, הן נשים". ההתבטאות נאמרה במהלך נאום שנשא ביום חמישי האחרון לרגל יום השנה ה-30 לחוק חופשת משפחה ורפואה, ואמר כי יותר ממחצית הנשים בממשל שלו הן נשים, הנשיא התכוון שיותר ממחצית מסך העובדים, אך כפי שקורה לו לאחרונה, הוא מתבלבל לעיתים קרובות.

בחודש שעבר, סרטון של ג'ו ביידן וסגנית נשיא ארה"ב קמאלה האריס הפך לוויראלי ברשתות החברתיות. בסרטון ניתן לשמוע אותו אומר, "אמריקה היא אומה שניתן להגדיר אותה במילה אחת". המילה היחידה נשמעה משהו כמו "Asufutimaehaehfutbw".

באירוע שערך הבית הלבן במרץ אשתקד כדי לחגוג את חודש ההיסטוריה של הנשים, ג'ו ביידן כינה בטעות את סגנית נשיא ארה"ב קמאלה האריס בתור "הגברת הראשונה".

במקרה נוסף זמן קצר לאחר סיום נאום באוניברסיטת צפון קרוליינה החקלאית בגרינסבורו, ג'ו ביידן לחץ יד לאדם בלתי נראה. הוא הסתובב על הבמה ונראה מבולבל.

נשיא ארה''ב ג'ו ביידן נשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד