כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
150 מיליארד אירו

משקיעים זרים לנתניהו "רוצים להגדיל את ההשקעות בישראל"

ברקע מחאת ההייטק בישראל נגד הרפורמה המשפטית ראש הממשלה נתניהו קיים ביום שישי מפגש עם כ-60 אנשי עסקים ובעלי קונצרנים מצרפת שהונם מוערך יחדין בכ-150 מיליארד אירו | המפגש ארך למעלה משעה. נתניהו: "ישראל חזקה מאוד על המפה הכלכלית העולמית"

משקיעים זרים לנתניהו "רוצים להגדיל את ההשקעות בישראל"
ראש הממשלה עם משקיעים יהודים בצרפת צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב' שרה נתניהו נפגשו ביום שישי עם בכירי הקהילה היהודית בצרפת. ראש הממשלה נתניהו עדכן אותם בפגישתו אמש עם הנשיא עמנואל מקרון, ואמר כי זו הייתה הפגישה הטובה ביותר של השניים.

רה"מ הוסיף כי דן עם הנשיא מקרון באיראן, בסעודיה ובאפריקה - ואמר כי "יש התקרבות רבה בעמדות שלנו, זה לא אומר שהן זהות, אבל בפירוש יש התקרבות".

ראש הממשלה נתניהו נפגש גם ביום שישי עם כ-60 אנשי עסקים ובעלי קונצרנים מצרפת, שהונם מוערך בכ-150 מיליארד אירו, המפגש ערך למעלה משעה. רה"מ אמר על הפגישה עם אנשי עסקים מצרפת, שהביעו את אמונם בכלכלת ישראל, כי "ישראל חזקה מאוד על המפה הכלכלית העולמית".

ראש הממשלה עם משקיעים יהודים בצרפת: צילום עמוס בן גרשום לע"מ.

משקיעים זרים שמשקיעים בישראל אמרו באירוע עם ראש הממשלה בפריז: "מה שאומרים על בריחת משקיעים הוא שטויות. אנחנו רוצים להגדיל את ההשקעות בישראל".

מטעם משרד ראש הממשלה נמסר: "המשקיעים, שחלקם כבר פועלים בישראל, הביעו עניין להגדיל את השקעותיהם, ואחרים הביעו עניין רב להיכנס לישראל, בעיקר בתחומים של תשתיות. איש מהמשתתפים לא התייחס לרפורמה המשפטית".

ראשי הקהילה הודו לראש הממשלה על הובלתו את הנהגת המדינה. בסיום הפגישה אמר רה"מ לבכירי הקהילה היהודית כי "כל יהודי ויהודיה באשר הם רשאים להחליט מהו עתידם האינדיבידואלי, אבל כל אחד צריך לדעת שאם הוא רוצה לעלות למדינת ישראל - נקבל אותו בזרועות פתוחות ושטיח אדום".

בנימין נתניהו שרה נתניהו פריז צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד