כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
באמצעות חגורות נפץ

דאעש קורא לפלסטינים לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת

‏מאמר הסתה חריף בשבועון של ארגון הטרור דאעש הקורא לפלסטינים לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת באמצעות חגורות נפץ ("שנעדרו זמן רב מהזירה") ולמוסלמים ברחבי העולם לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת באירופה ומחוצה לה. כותרת המאמר: "רצחו את היהודים"

דאעש קורא לפלסטינים לבצע פיגועים נגד יהודים בבתי כנסת
זירת הפיגוע בנווה יעקב צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בשבועון של ארגון הטרור דאעש א-נבא' פורסם ביממה האחרונה מאמר הסתה חריף תחת הכותרת "רצחו את היהודים" הקורא לפלסטינים לבצע פיגועים בבתי כנסת באמצעות חגורות נפץ ולמוסלמים ברחבי העולם לבצע פיגועים בבתי כנסת באירופה ומחוצה. במאמר עצמו נשמעה קריאה לצעירים הפלסטינים להמשיך לבצע פיגועים נגד היהודים בדגש על בתי כנסת ובתי התפילה ברקע הפיגוע הרצחני בקרבת בית הכנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים בסוף השבוע שעבר: "אנו מדגישים את התועלת שיש בפגיעה בבתי כנסת באמצעות התקפות דמים שהן הכי אפקטיביות ומסבות את הפגיעה הקשה ביותר בעבור היהודים", כך דווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

הם אף המליצו להם להצטייד לשם הפיגועים האלה בחגורות נפץ "שנעדרו והורחקו זמן רב מהזירה". במאמר נכתב כי בזמן ש"רוח הרפאים שלהן (חגורות הנפץ) הבהבה בתקשורת הג'אהלית (הערבית) שהסתירה את זיכרונן, היא בהחלט הטילה אימים על אפרוחי היהודים שחוששים מקאמבק שלהן (של החגורות)".

בנוסף נשמעה קריאה למוסלמים בכל מקום להילחם ביהודים ולפגוע בהם בשכונות ובבתי הכנסת באירופה ובמקומות אחרים: "רצחו את היהודים והדקו את החבל סביבם. תהיו אתם מי שמתחילים את המלחמה שתשרוף את היהודים הכופרים אחרי שכל עריצי העולם התאחדו על מנת לעצור אותה והם לא יצליחו".

במאמר הודגש כי המלחמה עם היהודים היא מלחמה דתית הרחוקה שנות אור מהדגלים הלאומיים: "מה שקורה בפלסטין בעבר ועכשיו זה מצב טבעי של איבה בין יהודים לבין מוסלמים שזורעים הרס באדמה. הם נעזרים בבעלי בריתם, השליטים הערבים הכופרים שהמדינה האסלאמית רואה בהם חלק מהפלישה היהודית לפלסטין, קוראת להילחם בהם ולא רואה שום הבדל ביניהם".

דאעש טרור פלסטיני חגורת נפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד