כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות הלחץ הציבורי

עו"ד בסרגליק יחזיר את כל הכסף שגבה ממשפחת וולקוב

אחרי שבשבוע שעבר פורסם כי עורך הדין בסרגליק גבה ממשפחת הנרצח יורי וולקוב סכום טרחה אסטרונומי בסך 600 אלף שקלים, התקפל עורך הדין מדרישותיו המופרזות בעקבות לחץ ציבורי רב וביקורת שחטף משני צדדי המפה הפוליטית בימים האחרונים

עו"ד בסרגליק יחזיר את כל הכסף שגבה ממשפחת וולקוב
זירת הרצח בחולון צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

עורך הדין אייל בסרגליק, יחזיר למשפחת וולקוב 575 אלף שקלים מתוך 585 שגבה בעבור ייצוג המשפחה, ויתרום את עשרת האלפים הנותרים, כך לפי דיווח של גיא פלג ב'חדשות 12'.

בשבוע שעבר פורסם כי עורך הדין בסרגליק גבה ממשפחת יורי וולקוב שנרצח במעבר החציה בחולון לפני מספר חודשים שכר טרחה אסטרונומי בסך 600 אלף שקלים, כשני שליש מסכום התרומות שגייסו עבור המשפחה שנכנסה לתקופה קשה במיוחד אחרי שאיבדה את אהובה.

עו"ד בסרגליק. צילום: מתוך 'כאן 11'.

ברשתות החברתיות התעורר זעם כלפי בסרגליק שניצל את מצבה הרע של המשפחה וגבה סכום מוגזם ולא ראוי לכל הדעות.

אחרי פרסום הפרשה כתב בסרגליק בחשבון הטוויטר שלו כי "בנוכחות עורך דין מטעם המשפחה ומתורגמן, הבהרתי למשפחה שעלויות הטיפול צפויות להיות יקרות, אך בתמורה אעמיד לרשותם את צוות המשרד כולו לטיפול בכל היבטי התיק, פורסמה בתקשורת ידיעה לפיה ישנה חוות דעת פתולוגית שמצביעה על כך שהאישום בתיק יהיה המתה בקלות דעת ולא רצח, על כל המשתמע מכך. לבקשת המשפחה, עזבתי את הכל והגבנו בכל החזיתות ומשם המשכנו את הייצוג. לאחר עבודה מאומצת".

אייל בסרגליק רצח חולון רצח יורי וולקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד