כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ונשמרתם מאד"

בעקבות איומי דעא"ש: הודעה חריגה לשלוחי חב"ד בעולם

‏מטה הביטחון של חב"ד (ארגון CWA), יחד עם אגף הביטחון של ה'מרכז לענייני חינוך', מפרסם אזהרה חריגה לבתי חב"ד בעולם בעקבות איומי ארגון הטרור דעא"ש לפגוע בבתי כנסת. ארגוני הביטחון מבהירים: "לא ידוע על מקום ספציפי שבו חלילה מתכננים לפגוע, ולכן ביקשנו מכלל השלוחים להגביר את עירנותם"

בעקבות איומי דעא"ש: הודעה חריגה לשלוחי חב"ד בעולם
טרוריסטים. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90

וונשמרתם מאוד לנפשותיכם: ‏מטה הביטחון של חב"ד ארגון CWA, ביחד עם אגף הבטחון של ה'מרכז לענייני חינוך', הוציאו הודעה חריגה לשלוחי חב"ד ברחבי העולם, על חשש כבד מפגיעה בבתי כנסת ברחבי העולם.

"בימים האחרונים", נכתב בהודעה, "פורסמו בכמה כלי תקשורת ברחבי העולם איומים קשים מצד ארגון דאע"ש לביצוע פיגועים כנגד מטרות שונות בעולם ובדגש על בתי כנסת.

"האיומים הינם: 1. עקב אירוע של שריפת ספר קוראן שהייתה בשבדיה. 2. המצב הבטחוני והחיכוך עם האוכלוסיה המוסלמית בישראל.

"לאור זאת", נכתב עוד בהודעה, "אנו ממליצים לכם להגביר עירנות בסביבתכם בבתי חב"ד ובמרכזים היהודיים. באם יש לכם שמירה במקום, בקשו מהשומרים להגביר את עירנותם".

בהודעה נאמר כי "בכל מקרה חריג, עדכנו בהקדם את המשטרה המקומית ודירשו מהם את הגברת נוכחותם במקום. כמו כן עדכנו גם אותנו".

הרב שלמה פלס והרב משה פליישמן מארגון CWA - ביטחון שלוחי חב"ד אמרו לאתר 'חב"ד און ליין', שארגון דאעש הוציא בימים האחרונים מנשר עם כמה אמירות מוזרות אשר נראה שהן קריאות לאנשיהם ברחבי העולם לבצע בפועל פיגועים. "לא ידוע על מקום ספציפי שבו חלילה מתכננים לפגוע, ולכן ביקשנו מכלל השלוחים להגביר את עירנותם", הם מבהירים.

כזכור כפי שדווחנו, בשבועון של ארגון הטרור דאעש א-נבא' פורסם בסוף השבוע מאמר הסתה חריף תחת הכותרת "רצחו את היהודים" הקורא לפלסטינים לבצע פיגועים בבתי כנסת באמצעות חגורות נפץ ולמוסלמים ברחבי העולם לבצע פיגועים בבתי כנסת באירופה ומחוצה. במאמר עצמו נשמעה קריאה לצעירים הפלסטינים להמשיך לבצע פיגועים נגד היהודים בדגש על בתי כנסת ובתי התפילה ברקע הפיגוע הרצחני בקרבת בית הכנסת בשכונת נווה יעקב בירושלים בסוף השבוע שעבר: "אנו מדגישים את התועלת שיש בפגיעה בבתי כנסת באמצעות התקפות דמים שהן הכי אפקטיביות ומסבות את הפגיעה הקשה ביותר בעבור היהודים", כך דווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

 

 

חב"ד דאעש קוראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד