כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חקירה פוליטית לחלוטין

עורך הדין שאיים: "דברי פורשו לא נכון"

בריאיון טלוויזיוני ראשון מאז שאמר שיהיה מוכן להילחם ברפורמה באש חיה, עו"ד דוד חודק טוען כי "כוונת הדברים הייתה להמחיש את הסכנה שתתרחש אם נהפוך לדיקטטורה" • על פתיחת החקירה נגדו: "החקירה פוליטית לחלוטין"

עורך הדין שאיים: "דברי פורשו לא נכון"
עורך הדין דוד חודק צילום: מתוך שידורי כאן 11

עורך הדין דוד חודק התייחס לאמירתו כי אם תהיה פה דיקטטורה - הוא לא יהסס לפתוח באש חיה, בריאיון טלוויזיוני ראשון שהוא העניק מאז דבריו נגד הרפורמה המשפטית ביום חמישי בכנס לשכת עורכי הדין לקרן אוזן ב'כאן 11' ואמר כי הוא "מתנצל שדברי פורשו לא נכון וגרמו לסערה". עורך הדין חודק הסביר כי הוא מתנגד לאלימות וכי יש להילחם ברפורמה "בכל דרך חוקית".

חודק המשיך ואמר כי "כוונת הדברים הייתה להמחיש את הסכנה שתתרחש אם נהפוך לדיקטטורה", כשהרפורמה המשפטית, אמר, היא צעד ראשון בתהליך. "מהלך החקיקה שמכונה רפורמה עלול להביא להרס הדמוקרטיה ומציב את המדינה בסכנה קיומית", הוסיף.

לטענתו, הוא כלל לא קרא להשתמש בנשק חם אלא "שאם יבואו לכפות עלי דיקטטורה ויפעילו כנגדי נשק חם אני אשיב באש מתוך הגנה עצמית". על ההודעה אמש כי המשטרה תפתח חקירה נגדו בעקבות התבטאויותיו אמר כי מדובר בחקירה "פוליטית לחלוטין".

כזכור בכנס לשכת עורכי הדין בשבוע שעבר אמר חודק: "אני החלטתי שלא אחיה יום אחד בדיקטטורה. אם צריך להילחם על זה - אני אלחם. אני מדבר עם חברים מהשירות הצבאי שלי. אנשים מוכנים להילחם עם נשק. אם צריך להגיע לזה, ואם יגררו אותי לשם - זה מה שאני אעשה".

חודק המשיך והזהיר כי תפרוץ בישראל מלחמת אחים. חודק אף קרא לנהוג כמוהו: "הקמתי קבוצת התנגדות. מציע לכולם לשתק את המדינה, את הנתיבים, התחבורה, לשבות. צריך להילחם". מחיאות כפיים נשמעו אולם לשמע הדברים.

 

דוד חודק הסתה לאלימות אש חיה התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד