י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יכנס נציג נוסף?

אחרי שהתמהמה: סמוטריץ' התפטר וסוכות ייכנס

לאחר שבמשך שבועות התעכב בהכנסת נציג נוסף ממפלגתו, יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' התפטר מהכנסת והתפקד כשר אוצר ושר במשרד הביטחון - ובמקומו ייכנס פעיל ההתיישבות צבי סוכות | בציונות הדתית רוצים להכניס נציג נוסף, אבל תלויים בבן גביר

אחרי שהתמהמה: סמוטריץ' התפטר וסוכות ייכנס
צבי סוכות/בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' הגיש היום (ראשון) מכתב התפטרות ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה, והכניס את המועמד הבא מרשימתו צבי סוכות במסגרת החוק הנורבגי.

מאז הקמת הממשלה ב'הציונות הדתית' התמהמהו בשימוש החוק הנורבגי, למרות ש'עוצמה יהודית' מיהרה להכניס את נציגיה. הרקע הוא מתיחות בין סוכות לסמוטריץ' במערכת הבחירות, כשהאחרון דחק את פעיל ההתיישבות לאחר שיריונים שביצע.

סמוטריץ' מגיש את התפטרותו

יו"ר המפלגה ניסה להרגיע את סוכות, וכפי שדיווחנו הבטיח לו שהוא ייכנס אם המפלגה תזכה בפחות מנדטים. אחרי הבחירות קיים איתו שיחה נוספת - וכעת מממש את הבטחתו, והגיש בעצמו את מכתב ההתפטרות.

אחרי סוכות, ב'ציונות הדתית' רוצים להכניס נציג נוסף,  יצחק זאגא, אלא שהבא בתור, צחי אליהו, הוא מטעם עוצמה יהודית. בן גביר העביר את המסר כי רק לאחר שחה"כ אלמוג כהן יקבל תפקיד של סגן שר, הם יממשו את החוק - ורק אז סמוטריץ' יוכל להכניס את זאגא ע"י התפטרות שר אחר.

בצלאל סמוטריץ צבי סוכות חוק נורבגי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד