כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
צפו

ח"כ כסיף קורא למרי אזרחי: "את המחיר ישלמו האזרחים"

על רקע ההודעה החריגה של הפרקליטות לפיה היא רואה עלייה בהקצנת השיח הציבורי בהקשר של הרפורמה המשפטית התקיים דיון סוער בוועדת חוקה ובמהלכו קרא ח"כ עופר כסיף לשטוף את הרחובות במרי לא אלים

ח"כ כסיף קורא למרי אזרחי: "את המחיר ישלמו האזרחים"
עופר כסיף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

חבר הכנסת עופר כסיף (הרשימה המשותפת) קרא הבוקר (ראשון) לאזרחי ישראל לצאת למרי אזרחי כנגד המדינה בעקבות קידום הרפורמות במערכת המשפט, זאת במסגרת דיוו הכנה לרפומרות בוועדת החוקה של הכנסת.

חבר הכנסת כסיף אמר: "הגיע הזמן שאנשים לא יהיו צבועים, הם יוצאים בצדק נגד ההתבטאויות האלימות והמסוכנות אבל הם בעצמם יוצאים בקריאות כאלו- כשקוראים לנו בוגדים, תומכי טרור על בסיס יומיומי מתירים את דמנו".

"לפני מספר שנים לוין, אוחנה וסמוטריץ' קראו ליו"ר הכנסת דאז אדלשטיין להפר את פסיקת בגץ ולא לכנס את המליאה לבחירת יו"ר. אותה אמירה שלא הרעידה את אמות הסיפין הייתה יריית הפתיחה בהפיכה שאנחנו רואים עכשיו", ציין כסיף.

בדבריו הוסיף חבר הכנסת "כולם אומרים לכם הפיכה משטרית זו מסוכנת ואנטי דמוקרטית ויש האומרים שהיא אף הפיכה פשיסטית דיקטטורית, אבל אתכם זה לא מעניין. כל מי שלא מיישר קו אתכם הוא אויב וזה הפופוליזם. הצהרה של חוקרי מדיניות וממשל אומרת שאת מחיר הפגיעה בתפקודם של גופי הממשל והמדיניות כתוצאה משינויי היסוד שמציעה הממשלה ישלמו כלל האזרחים והתושבים ובעיקר אלו בשכבות החלשות. יש לתת על כך את הדעת. לכן אני קורא לאזרחים לשטוף את הרחובות במרי אזרחי לא אלים".

היו"ר ח"כ שמחה רוטמן הגיב: "לקרוא למרי אזרחי בכנסת זה דבר לא מקובל. חופש הביטוי של ח"כ הוא דבר מקודש אך אני מוחה בתוקף על דבריך".

עופר כסיף מרי אזרחי שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד