כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

במעמד רבנים, ראש העיר ומנהלי בנק הפועלים: נחנך סניף בנק הפועלים בחריש

ד. קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים: "המבחן שלנו ביכולת ללוות ולהיות חלק מהקהילה"

במעמד רבנים, ראש העיר ומנהלי בנק הפועלים: נחנך סניף בנק הפועלים בחריש
אבי מאור דב קוטלר יצחק קשת ראובן קרופיק חנן מור צילום: אביב גוטליב

בקביעת מזוזה במעמד רבנים, ראש העיר ונכבדיה, אנשי עסקים מקומיים,  ותושבי המקום נחנך סניף בנק הפועלים במרכז המסחרי "מור" בחריש. את המזוזה קבע ראש העיר  כשלצידו יו"ר בנק הפועלים ראובן קרופיק, מנכ"ל הבנק  דב קוטלר, והממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק  ד. רביב.

דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים הכריז בדבריו, כי הסניף החדש נועד לא רק לעשיית עסקים, אלא גם ללוות את הקהילה ולסייע בהתפתחות העיר. "המעורבות בעשיה למען הקהילה – זו המחויבות שלנו ובכך ניבחן", הדגיש המנכ"ל. את דבריו סיים ב"שהחיינו וקימנו והגיענו לזמן הזה".

ראש העיר יצחק קשת ציין בדבריו, כי פתיחת הסניף מהווה הבעת אמון ורגע מרגש עבור תושבי המקום. חריש, העיר הצעירה ביותר בישראל,  מצויה בתנופת התפתחות ומגיעים אליה תושבים מכל חלקי הארץ והרבדים החברתיים. "אני גאה ושמח על המדיניות של בנק הפועלים הבאה לידי ביטוי במחויבות החיבור לקהילה". בדבריו ציין ראש העיר לשבח את צוות העובדים המורכב ברובו מתושבי העיר ומשקף את הרכב האוכלוסייה.

חנן מור, יו"ר קבוצת MORE: "זה כבוד גדול שנפתח כאן סניף של בנק הפועלים. פגשתי את הקבוצה המדהימה שהגיעה לפה להיות חלק מהבנייה של העיר חריש ובסוף, האנשים עושים את כל ההבדל. אנחנו מובילים פרויקטים רבים בעיר ושמחים שאתם תהיו חלק גם מהתרומה לקהילה וביחד נייצר שינוי כאן בחריש".

הסניף החדש והמרווח ממוקם בקניון מור בכניסה לעיר ומעניק שירותי בנקאות ללקוחות פרטיים, ייעוץ משכנתאות ושירות אישי ומקצועי בזמינות גבוהה ללקוחותיו. הסניף יפעל בימים שני עד שישי, זאת  במטרה להעניק שירות בנקאי זמין לכלל התושבים.

במסגרת ההיערכות לפתיחת הסניף ערכה מנהלת הסניף י. כהן-ארגוב מפגשי היכרות עם ראשי הקהילות וארגוני החסד המקומיים. מנהלת הסניף הדגישה בדבריה, כי היא וצוות העובדים המצוין בסניף מחויבים למקצועיות ושירות אישי, תוך התאמת השירותים והמוצרים לכל לקוח בהתאם לצרכיו וכן לתת מענה לצרכים של מגוון הקהילות והמגזרים בעיר וסביבותיה.

בנק פועלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד