כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מגורים ברמה

מגמה מפתיעה בבית שמש: כך משיגים הרוכשים דירות מרווחות עם מרפסת

נתוני העסקאות בעיר בית שמש מצביעים על מגמת עלייה ברכישת דירות גדולות ויוקרתיות. העיר, שמציגה תנופת פיתוח משמעותית בשנים האחרונות ומציעה עתודות אכלוס מרשימות, אינה פוסחת על תחום מגורי העילית שצובר בה תאוצה. איש העסקים ר' שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת 'נתיב' המקדמת מספר מיזמים בעיר: "האלטרנטיבה האופטימלית לירושלים נמצאת בעיר בית שמש"

מגמה מפתיעה בבית שמש: כך משיגים הרוכשים דירות מרווחות עם מרפסת
דירות מרווחות מבית 'נתיב פיתוח' צילום: מתוך אתר החברה

העיר בית שמש הפכה ליעד מגורים נחשק במגזר החרדי. עם אלפי דירות חדשות שנבנות בה, עתודות קרקע משמעותיות והתפתחות חסרת תקדים, העיר מהווה מוקד משיכה למשפחות צעירות ומשפרי דיור מרחבי הארץ. בית שמש מסומנת כבר תקופה ארוכה כעיר העתיד של ישראל, ועכשיו מסתבר שגם בביקוש לדירות גדולות ופנטהאוזים היא צועדת קדימה. נתוני העסקאות של רשות המיסים בעיר מציגים מגמת עלייה מרשימה בהיקף רכישת דירות גדולות – 392% בין השנים 2020-2022. מדובר ללא ספק בנתונים משמעותיים החושפים את היקף הביקוש לדירות מרווחות בעיר המתפתחת.

לחצו כאן ותפסו את דירות היוקרה האחרונות בפרויקט הייחודי בבית שמש>>

מי שמאשר את המגמה מהשטח הוא איש העסקים ר' שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת 'נתיב – פיתוח נדל"ן', הפועלת באינטנסיביות בעיר בית שמש עם מיזמים רבים ופרויקטים בהיקפים של מאות יח"ד, לרבות הקמתה של שכונה שלמה בהיקף של למעלה מ-1,000 יח"ד עם חברת 'שפיר'. "אין ספק שהעיר מתפתחת בצעדי ענק גם בשוק הדירות הגדולות והמרווחות", הוא אומר.

לדבריו, "התאוצה שנרשמת בתחום מגורי האיכות, לרבות מרפסות גדולות, נגזרת באופן ישיר מההתפתחות בשוק הרגיל. ככל שהביקוש למגורים בעיר גדל, כך גם שוק הדירות הגדולות מתפתח בהתאם ומגיב לעליות. אנחנו מזהים בעיקר משפרי דיור שמעוניינים לשדרג את תנאי המגורים הנוכחיים שלהם, וכך גם אוכלוסיות אנגלו-סקסיות שהשוק הירושלמי יקר מדי עבורן. כל אלה מוצאים את האלטרנטיבה האופטימלית בעיר בית שמש".

קבוצת הנדל"ן שבבעלותו משווקת בימים אלה פנטהאוזים ודירות יוקרה גם ברמת בית שמש ד-3, וכן ברמת בית שמש ד-4. כך למשל, אחד הפרויקטים הבולטים בעיר בו משווקים היום דירות יוקרה הוא פרויקט "נתיב ברמה" בשכונה ד-3. כיום נותרו פנטהאוזים בודדים בפרויקט לאכלוס מיידי, כאשר על פי החברה הם זוכים לביקושים גבוהים במיוחד. החברה משווקת פנטהאוזים יוקרתיים בפרויקט בשטח של כ-150 מטר עם מרפסות בגודל שנע בין 65 ל-100 מטר.

במקביל, משווקת הקבוצה דירות יוקרה גם ברב"ש ד-4, בה נותרו פנטהאוזים אחרונים הזוכים להתעניינות רבה בקרב רוכשים פוטנציאליים. "לדעתי", מסכם גריידינגר, "נמשיך לראות את המגמה הזאת צומחת גם בשנת הכספים הקרובה".

מלאו פרטים ליצירת קשר ומהרו לתפוס את דירות היוקרה האחרונות>>

בית שמש דירות יוקרה נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד