כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
לקראת פיצוץ?

הח"כ הבכיר מהליכוד הציב אולטימטום לנתניהו

ח"כ אמסלם דורש סמכויות במשרד המשפטים ואת תפקיד השר המקשר בין הכנסת לממשלה. שר המשפטים יריב לוין מסרב להעביר לו את הסמכויות וטוען כי דבר שכזה יקשה על עבודת המשרד. אמסלם הציב אולטימטום לנתניהו: "או שהסאגה תיפתר, או שאהיה מחוץ לממשלה עד סוף הקדנציה"

הח"כ הבכיר מהליכוד הציב אולטימטום לנתניהו
יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת פיצוץ בליכוד? חבר הכנסת דודי אמסלם קיים בימים האחרונים שיחות עם גורמים בכירים בסביבתו של יו"ר 'הליכוד' ראש הממשלה בנימין נתניהו והציב להם אולטימטום: או שהסאגה סביבו תיפתר השבוע או שהוא יישאר מחוץ לממשלה עד סוף הקדנציה, כך דווח ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח, אמסלם דורש סמכויות במשרד המשפטים, אלא שהשר יריב לוין לא מוכן כל כך מהר לוותר על הסמכויות במשרדו. בשיחות עם גורמים בקואליציה מסביר לוין כי כל אגף במשרד המשפטים קשור לאגף אחר והפרדת אגפים תגרום לבלבול ובלגן משמעותי. אמסלם דורש בנוסף את תפקיד השר המקשר בין הכנסת לממשלה.

אמסלם מצידו לא מוכן לקבל שום הצעה אחרת, זאת לאחר שבתחילת הדרך הציב שני תפקידים בלבד בהם מעוניין - יו"ר הכנסת או משרד המשפטים.

כזכור, לפני כמה ימים שיגר יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ דוד ביטן בריאיון בגל"צ איום לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: "מגיע לאמסלם לקבל תפקיד. עם כל הכבוד לנתניהו, אם הוא לא ייתן לו - הוא ישלם מחיר פוליטי וציבורי". ביטן הוסיף: "אמרתי לאמסלם שאם העניין לא ייפתר תוך כמה ימים, שיעזוב את זה ויישאר בכנסת ונתניהו ישלם מחיר. יש גבול להתעמרות".

מלשכת חה"כ אמסלם נמסר בתגובה לדיווח: "בנוגע לפרסומים ודיווחים כאלה ואחרים של כתב זה או אחר, נחזור ונדגיש - לא היו דברים מעולם, לא דובים ולא יער! הודעות רשמיות, אם וכאשר, יצאו מהלשכה".

דוד אמסלם בנימין נתניהו יריב לוין הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד