י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חודשיים לרצח המזעזע: ההורים במכתב חיזוק מיוחד

הורי הנער גיל-עד שאער הי"ד: "נסתרות דרכי הקב"ה, אך נפלאה לא פחות ההסתייגות והאחווה של כל לגיונותיו"

גיל- עד שער הי"ד
גיל- עד שער הי"ד

"יום רודף יום, ולילה רודף לילה. מלחמה. עוד ועוד הרוגי ארץ ישראל. הכאב הפרטי נשזר בכאב הלאומי- זה של הימים האלה- ימי מלחמה, ימי חורבן, ימים של כמיהה עזה לישועה גדולה, לגאולה שלמה, לבית שלישי שיקום ויאחד ויקרב".

דברים מרגשים אלו נכתבו במכתב שהגיע להרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה', על ידי הורי הנער גיל-עד שער הי"ד, אשר נרצח לפני חודשים ימים יחד עם שני חבריו אייל יפרח ונפתלי פרנקל הי"ד בידי ערבים מרצחים .

במכתבם כותבים ההורים שער דברים מרגשים אשר גורמים לחיזוק גדול באמונה וביטחון: "מאת ה' הייתה זאת, היא נפלאת בעינינו". נפלאות. הכל בלתי מובן כל כך. נסתרות דרכי של הקב"ה, אך נפלאה לא פחות ההסתייגות והאחווה של כל לגיונותיו. זו שזכינו לה אנחנו. זו שאנחנו חוזים בה מידי יום בתקופה אחרונה". ההורים מציינים כי הם לא בחרו את הדרך, אך פגשו בה אנשים טובים מאוד. שוב ושוב אנחנו פוגשים את עם ישראל במלוא תפארתו והדרו.

המכתב שהגיע היה במענה למכתב המחזק שכתב הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה' אל שלושת ההורי הנרצחים הי"ד. במכתבו ניסה לכתוב דברי חיזוק ועידוד על קדושת הבנים ועל אחדות הגדולה שנגרמה בעקבות כך בעם ישראל. יצוין, כי בארגון 'לב מלכה' קיבלו על עצמם המתנדבים והנערים החולים קבלות רוחניות למען מציאת נערים בשעתו ולאחר מכן לעילוי נשמתם. קבוצת מדרכים אף מקפידה מידי יום ללמוד משניות לזכותם.
גיל- עד שער מכתב חטופים לב מלכה אברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד