כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
סערת הרפורמה המשפטית

הנשיאה חיות החליטה להחרים פגישה מסורתית בכנסת

במשכן הכנסת יציינו מחר יום הולדת 74 לכנסת בשורה של אירועים חגיגיים. הנשיאה חיות החליטה להיעדר במכוון מהכינוס הסגור של סמלי השלטון שמתקיים בלשכת יו"ר הכנסת באופן מסורתי

 הנשיאה חיות החליטה להחרים פגישה מסורתית בכנסת
משכן הכנסת צילום: קובי גדעון, לעמ

במשכן הכנסת יציינו מחר (שני) יום הולדת 74 לכנסת בשורה של אירועים חגיגיים, אלא שלמתיחות בין הרשויות בישראל בעקבות הרפורמה המשפטית שמקדמת הקואליציה תהיה השפעה גם על היום החגיגי במשכן. על פי דיווח באתר 'וואלה', נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, לא תשתתף מחר במכוון בכינוס הסגור של סמלי השלטון שמתקיים בלשכת יו"ר הכנסת באופן מסורתי זמן קצר לפני הישיבה החגיגית במליאה.

הישיבה נמשכת על פי רוב כ-20 דקות ולוקחים בה חלק נשיא המדינה, ראש הממשלה, יו"ר הכנסת, נשיאת בית המשפט העליון וראש האופוזיציה יחד עם בנות ובני זוגם. באופן חריג, הכינוס של סמלי השלטון ייערך הפעם גם ללא בני זוג.

חיות כאמור, החליטה כי היא לא תשתתף במפגש המסורתי בלשכת יו"ר הכנסת, אלא תגיע ישירות ליציע אורחי הכבוד במליאה ותשתתף בישיבה המיוחדת שבה יישאו דברים יו"ר הכנסת אוחנה, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד.

בלשכתה של חיות מסרו בתגובה: "הנשיאה צפויה לשבת מחר בדיונים בבית המשפט, מדובר בלו"ז עמוס והיא תשתתף בכינוס המסורתי במליאה".

משכן הכנסת אסתר חיות הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד