כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לקראת פגישה משולשת?

דיווח: זה מה שיציע נתניהו לדודי אמסלם

נתניהו נחוש לפתור עוד היום את סוגיית דודי אמסלם שיושב בקואליציה ממורמר ועשוי להתנקם ולסכל חוקים שחשובים לנתניהו ולשאר השותפות | זה מה שצפוי נתניהו להציע לאמסלם

דיווח: זה מה שיציע נתניהו לדודי אמסלם
דודי אמסלם במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לזמן היום (שני) את חבר הכנסת דוד אמסלם בניסיון נוסף לפתור את המשבר מולו מאז הקמת הממשלה כאשר אמסלם שזינק לצמרת רשימת הליכוד בפריימריז - מקום 5 נותר לבסוף מחוץ לממשלה לתדהמת רבים.

כזכור, בכירי 'הליכוד' העבירו מסר לנתניהו שאם משבר אמסלם לא ייפתר ייתכן ולא יהיה רוב ל'חוק דרעי' שיעלה עוד השבוע להצבעה בקריאה ראשונה.

לפי הדיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 12', נתניהו צפוי להציע לאמסלם את המשרד לשיתוף פעולה אזורי וכן את השר המקשר בין הממשלה לכנסת. שני התפקידים חונים לעת עתה אצל שר החינוך יואב קיש. 

אמסלם עם שרי הליכוד ישראל כץ ויואב גלנט.| צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

במקביל מנסה נתניהו לשכנע את יריב לוין להסכים למינויו של אמסלם לתפקיד שר במשרד המשפטים ולא מן הנמנע שתתקיים גם פגישה משולשת בניסיון להסדיר את סוגיית הסמכויות בין האישים.

אמסלם כזכור הודיע מיד לאחר הבחירות כי הוא דורש לקבל או את תפקיד יו"ר הכנסת או את תפקיד שר המשפטים. משראה כי שניהם נתפסו על ידי אחרים במפלגתו הצהיר שלא יטול שום תפקיד אחר ויישאר כחבר כנסת מן המניין.

דודי אמסלם דוד אמסלם בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד