כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"ממש לא היחיד"

עד מתי? המחלה המתמשכת שמונעת עלייה למטוס

הרבה דובר בשנים האחרונות על תופעות הלונג קוביד, אבל יש כאלה שסתם סובלים ממנו בלי שום תחושה או תסמין | אזרח מספר על כך שמזה 7 חודשים הוא לא מצליח לעבור חלק בנתב"ג היות והוא עדיין מופיע כחולה קורונה פעיל

עד מתי? המחלה המתמשכת שמונעת עלייה למטוס
אילוסטרציה צילום: unsplash

לזה מתכוונים כשאומרים long covid? (לונג קוביד). ישנו אזרח בישראל ואולי שעדיין לא הציפו זאת בתקשורת שהטיסה והחופשה עבורו אינה חוויה כי אם סיוט אחד גדול.

אזרח בשם אליאב פנה לתכנית 'יהיה בסדר' בגלי צה"ל וסיפר: "כבר 7 חודשים חלפו מאז שחליתי בקורונה והחלמתי, ולמרות זאת בכל פעם שאני טס אני מעוכב יציאה מהארץ. פעם אחר פעם אני מסביר שהחלמתי מזמן ובכל פעם שאני מגיע לנתב"ג יש חיווי במערכת שאני חולה ושאסור לי לעלות על טיסה".

אילוסטרציה. צילום: אנספלש.

לדבריו, "משרד הבריאות טוען שעדכן את ביקורת הגבולות ורשות האוכלוסין שאני לא מעוכב, והם מצידם טוענים שהם לא עודכנו. אני תקוע בין משרדים ואין מענה ומסתבר שאני ממש לא היחיד".

"בכל פעם זה גורם לעיכוב בשדה, במקום לשתות קפה בנחת אני נאלץ להמתין בתור האינסופי לבקר הגבולות ולעכב את מי שאיתי, בין אם זה בני המשפחה או חברים לעבודה. שלא לדבר על המבוכה, כאילו יש לי עניינים פליליים או שאני מנסה לברוח ממשהו", הוא מסכם בתסכול.

לונג קוביד טיסה משרד הבריאות קורונה Long Covid

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד