כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתי אילון מאסק ישן?

המיליארדר חשף: "הבעיות הבריאותיות מהן אני סובל"

אילון מאסק חושף כי הוא סובל מבעיות בריאות: "התקשיתי לישון אז לצערי אני לא במיטבי" | מאסק הוסיף: "אני מצטער שהתפתלתי, יש לי כאבי גב די חזקים" | הגב שלו כואב ואמא שלו מתחננת שיישן קצת יותר

המיליארדר חשף: "הבעיות הבריאותיות מהן אני סובל"
המיליארדר אילון מאסק צילום: מתוך הטוויטר

אילון מאסק עייף, הגב שלו כואב ואמא שלו רוצה שהוא יישן קצת יותר. "התקשיתי לישון אתמול בלילה, אז לצערי, אני לא במיטבי", אמר לאחרונה היזם המיליארדר לעורך דין במהלך משפט בסן פרנסיסקו בנוגע לתביעה נגדו מצד משקיעים. מאסק הוסיף: "אני מצטער שהתפתלתי, יש לי כאבי גב די חזקים".

מאז לקח את הבעלות על טוויטר בסוף אוקטובר האחרון, עומס העבודה של מאסק הגיע ליותר מ-120 שעות בשבוע לעומת 80 שעות קודם לכן, כך הוא אמר למשקיע והיזם רון ברון בנובמבר בכנס משקיעים.

"אני הולך לישון, אני מתעורר, אני עובד, הולך לישון, מתעורר, עובד, עושה כך שבעה ימים בשבוע", אמר מאסק. "אני אצטרך לעשות את זה לזמן מה אין ברירה, אבל אני חושב שברגע שחברת טוויטר תהיה בדרך הנכונה, זה יהיה דבר הרבה יותר קל לניהול מאשר ספייס-אקס או טסלה". מאסק צייץ לאחרונה "3 החודשים האחרונים היו קשים ביותר, לא מאחל לאף אחד את הכאב הזה".

מאסק אמר בחודש שעבר שהוא לא יכול לעשות כל כך הרבה, בתגובה לביקורת על בעיה עם טוויטר בהודו. "קודם כל שמעתי", כתב מאסק בטוויטר. "לא אפשרי עבורי לתקן כל היבט של טוויטר ברחבי העולם בן לילה, תוך כדי הפעלת טסלה וספייס-אקס, בין היתר".

אבל פילו לפני שקנה ​​את טוויטר, מאסק אמר שהוא בדרך כלל הולך לישון בסביבות 3 לפנות בוקר וישן שש שעות, מתעורר ומיד בודק את הטלפון שלו אם יש מצבי חירום חדשים.

בימים אלה, מאסק אמר שהוא ישן במשרדי טוויטר בסן פרנסיסקו. הוא אפילו סיפק מיטות לעובדים. בחודש שעבר, כשהתלונן על כאבי גב, הוא היה בבית משפט פדרלי בסן פרנסיסקו והעיד על ציוצים שפרסם ב-2018, הוא נתבע על ידי בעלי מניות שטענו שהם הוטעו על ידי ציוצים לעסקאות שהפסידו כסף. ביום שישי, חבר מושבעים פסק שהוא לא אשם. לאחר זכייתו, אמו, מאי מאסק, בירכה אותו בטוויטר. "הקלה כזו", כתבה. "עכשיו תמשיך לישון יותר".

אילון מאסק טוויטר טסלה ספייס אקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד