כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

מלכיאלי מודה: "יש קשיים במשרד"

לאחר שדיווחנו על הביקורת שמתחה היועמ"שית של משרדו על כך שהוא לא ממנה נשים באופן ייצוגי, השר לשירותי דת מגיב - ומודה כי יש קשיים משפטיים | יחד עם זאת הוא תוקף: "אף אחד לא יכול לנזוף בי. אנחנו מגובים משפטית על כל דבר שאנחנו עושים"

מלכיאלי מודה: "יש קשיים במשרד"
מיכאל מלכיאלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חשיפת 'בחדרי': השר לשירותי דת מיכאל מלכיאלי הגיב הבוקר (שני) לביקורת שקיבל מהיועמ"שית של משרדו לגבי מינויי נשים במועצות הדתיות, והודה כי יש קשיים משפטיים.

"זה נכון שיש קשיים, שום דבר לא חלק, וגם יש רעשי רקע לפעמים", אמר בראיון הבוקר. "אף אחד לא נוזף בי, אף אחד לא יכול לנזוף בי. אנחנו מגובים משפטית על כל דבר שאנחנו עושים. אין לאף אחד הרשאה לצעוק עליי". 

"אני לא אדם פרטי, אני איש ציבור שיש מאחורי הרבה מאוד אנשים. אמרתי בכנס של רשויות מקומיות שאצלי בניגוד לקודמי אין משמעות לצבע הכיפה שעל ראשו של ראש המועצה הדתית שהוא כמו ראש העיר בתחומו", הוסיף מלכיאלי.

בסוף השבוע האחרון פרסמנו כי מלכיאלי מתכוון למנות נשים כממונות במועצות הדתיות באמצעות מכסות, זאת לאחר שהיועצת המשפטית של משרדו מתחה ביקורת שהוא לא ממנה באופן ייצוגי - כפי שמחייבות תקנות של השר לשעבר מתן כהנא.

במהלך דיון על מינויים, מנכ"ל המשרד יהודה אבידן הגיב לביקורת של היועצת והודיע: "תהיה התחייבות למינוי נשים באופן שישמור על הייצוג ההולם, תוך קביעה של יעד מסוים כפי שיקבע עם היועמ"שית, ואנו נעמוד ביעד הזה", אמר.

מיכאל מלכיאלי המשרד לשירותי דת מתן כהנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד