כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לא נפסלתי ולא הודחתי"

חבר הפרלמנט מגיב על ההחלטה לביטול הבחירות וקיום בחירות חוזרות

חבר הפרלמנט היהודי מאיר חביב מגיב על החלטת המועצה החוקתית של צרפת לביטול הליך הבחירות בהן נבחר ולהליכה לבחירות חוזרות תוך 3 חודשים. "מתחילת הקמפיין, ניסו לעשות הכול כדי לפגוע בי מהסיבה הפשוטה שאני תומך בישראל ולא מהסס להילחם בשקרים נגדה על במת הפרלמנט"

חבר הפרלמנט מגיב על ההחלטה לביטול הבחירות וקיום בחירות חוזרות
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

חבר הפרלמנט מהצרפתי מאיר חביב הגיב על החלטת המועצה החוקתית של צרפת לביטול הליך הבחירות בהן נבחר ולהליכה לבחירות חוזרות תוך 3 חודשים: "בצער רב ותחושת אי צדק עמוקה, קיבלתי ביום שישי האחרון את ההודעה על החלטת המועצה החוקתית של צרפת שהורתה על ביטול הבחירות של ה-19 ביוני 2022 במסגרתן נבחרתי בפעם השלישית כחבר פרלמנט".

"חשוב לדייק: לא נפסלתי ולא הודחתי, הליך הבחירות בוטל. לפי כך יתקיימו בחירות חדשות תוך שלושה חודשים מקסימום ואני אוכל להתמודד שוב. עורכי הדין המייצגים אותי מהבכירים במדינה- אמרו לי בבירור "מדובר בהחלטה פוליטית לחלוטין" 30 שנה שהם במקצוע, והם לא ראו תקדים כזה. הבחירות לא היו צריכות להתבטל".

עוד אמר: "מתחילת הקמפיין, ניסו לעשות הכול כדי לפגוע בי מהסיבה הפשוטה שאני תומך בישראל ולא מהסס להילחם בשקרים נגדה על במת הפרלמנט. מאז יום שישי, השמאל הקיצוני בצרפת ואויבי ישראל חוגגים "הצלחנו להוריד את הציוני" הם אומרים. אני מזכיר שבישראל, קיבלתי במהלך כל השנים בין 78 ל-88% אחוזי תמיכה בבחירות- שיא ב-577 המחוזות הצרפתיים. כל הליך הבחירות פגע בזכות ההצבעה של המצביעים המתגוררים בישראל. הסבב הראשון התקיים בחג שבועות (וכך אלפי שומרי מסורת לא יכלו להגיע לקפליות), הקלפיות באשדוד, באר שבע ואילת נסגרו, פרטי משתמשים להצבעה האלקטרונית של יותר מ-40% מבעלי זכות הבחירה בישראל לא נשלחו ולמרות הכל ניצחתי".

"ועכשיו ההחלטה החסרת תקדים והשערורייתית הזאת. למה בוטלו הבחירות? בגלל פוסטים ברשתות ביום הבחירות של אנשים שקראו להצביע עבורי. לא אני, לא אנשי הצוות שלי - אנשים זרים שלא ביקשתי מהם דבר. זכיתי לתמיכה רחבה בישראל ורבים קראו להצביע עבורי, בין היתר גם רבנים. לרב אסור להתבטא? האם אני אחראי לכל מה שקורה ביום הבחירות ברשתות החברתיות? מעבר לכך, התבססו על הקלטה לא מאומתת, בה נשמעת היריבה שלי בעצמה. כל אחד יכול להמציא הקלטה כזאת ולטעון לאי-סדרים. ציפיתי שהמועצה החוקתית תדחה את העתירה על הסף אך במקום זאת, היא הורתה על ביטול הבחירות. מחפשים כל דרך לפגוע בי אבל הם לא יצליחו. אני אמשיך להילחם למען הצרפתים המתגוררים בישראל, נגד האנטישמיות והפנים החדשות שלה האנטי-ציונות".

מאיר חביב חבר פרלמנט אנטישמיות צרפת צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד