כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
דרכונים ולוחיות רישוי הונפקו

לא תאמינו: "מדינה" חדשה הוקמה בתוך ישראל

בישראל פועלת "ממלכה" דמיונית שהחלה להנפיק דרכונים משלה ומסמכים שונים, בהם לוחיות זיהוי של כלי רכב, חלקן לכאורה דיפלומטיות, תוך מצג כאילו מדובר בריבון זר שנהנה מזכויות יתר במדינת ישראל | המשטרה עצרה חשודים, ביניהם כמה שהפיצו לוחיות רישוי לרכב בניגוד לחוק

לא תאמינו: "מדינה" חדשה הוקמה בתוך ישראל
לוחות הזיהוי של הממלכה החדשה צילום: משטרת ישראל

במהלך השבועות האחרונים היחידה המרכזית של אגף התנועה ניהלה חקירה נגד חשוד בשימוש, הפצה ו/או מכירה של לוחיות זיהוי לרכב בניגוד לחוק.

החקירה החלה לאחר ששוטר סיירת אופנועים של אגף התנועה דיווח על רכב בעל לוחיות זיהוי בצבע סגול, הנוסע ברכב הציג בפני השוטר מסמך אשר לטענתו זהו מסמך דיפלומטי והודעה בדבר השימוש בלוחיות זיהוי אלו נמסרה למשרד התחבורה. 

למעשה, מדובר באחת הפרשות המוזרות. השבוע דווח ב'מעריב' כי בישראל פועלת "ממלכה" דמיונית שהחלה להנפיק דרכונים משלה ומסמכים שונים, בהם לוחות זיהוי של כלי רכב, חלקן לכאורה דיפלומטיות, תוך מצג כאילו מדובר בריבון זר שנהנה מזכויות יתר במדינת ישראל. 

ע"פ הדיווח ב'מעריב', דיירי בניין מגורים אחד בחדרה הופתעו לאחרונה לגלות כי אחת הדירות הפכה ל"קונסוליה" של "הממלכה": על דלתה מופיע סמלה "הרשמי" של "הממלכה", ואזהרה: "אתה עומד להיכנס לטריטוריה דיפלומטית השייכת לממלכת ישר-אל (Yashar-El). כניסה לא מאושרת ללא הזמנה רשמית אסורה בהחלט".

מי שהכריז על עצמו בפומבי כריבון "התאגיד", "הממלכה", או "ממלכת ישר-אל" הוא שי קרמוסטא, שנעצר לפני כמה ימים ע"י המשטרה.

בסרטון שפרסם קרמוסטא ברשת, הוא הכריז על "פירוק שלטון תאגיד מדינת ישראל" והודיע כי הוא "בעל המסוגלות היחידי על אדמת ארץ ישראל", תובע אפוטרופסות על כלל התאגידים, מנהליהם, סוכניהם ובעיקר על ראש הפירמידה התאגידית המוכרים כממשלת ישראל, כנסת ישראל ומשרד נשיא המדינה".

כאמור היום, (שני) דווח כי היחידה המרכזית של אגף התנועה פתחה בחקירה סמויה במהלכה עלה חשד כי אחד מחברי "הממלכה" חשוד בהפצת מידע כוזב ומטעה לאחר שנתפס עם לוחית רישוי סגולה ולא חוקית תוך מצג שווא כאילו מדובר בלוחיות זיהוי המותרת לשימוש בישראל.

בנוסף עלה חשד כי החשוד וחשודה נוספת משתמשים ו/או מפיץ לוחיות זיהוי אלו לאחרים. 

כאמור, בחקירה עלה חשד כי החשוד מפיץ מסמך אשר לטענתו הוא "מסמך דיפלומטי" השייך "לממלכה" וניתן לנסוע ברכב עם לוחיות זיהוי אלו ולהציג את המסמך לשוטרים והחוק אינו חל על מבצע העבירה. 

החשוד וחשודה נעצרו לחקירה ובמהלך חיפוש בדירה בה הם מתגוררים נתפסו לוחיות זיהוי דומות ומסמכים, החשוד מתגורר בחדרה בן 48 נחקר בגין זיוף מסמך ושימוש בו, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, התחזות כבעל תעודה, זיוף סימני זיהוי של רכב ושימוש בלוחית זיהוי שאינה לפי התקן, בתום החקירה החשוד שוחרר ותיק החקירה יעבור ליחידת התביעות של משטרת ישראל לצורך עיון והחלטה. 

יש לציין כי בתקנות התעבורה נקבע כי רכב הרשום בישראל מורשה לשאת לוחיות רישוי ישראליות בלבד וכי אסור להסיר לוחית זיהוי מן הרכב, אלא לשם החלפתה. אסור להוסיף פרטים ללוחית, לשנות את צבעה או לטשטשה. על כן חל איסור לנהוג ברכב עם לוחיות אלו והעובר על תקנה זו צפוי לעונשים הקבועים בחוק.

 

אוטונומיה מדינת ישראל מדינת הלכה דמוקרטיה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד