כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב בוסו בביקורו בקמפוס רשת 'עלה': "מחובתנו להעניק את מיטב הכלים לילדים המיוחדים"

ח"כ הרב אוריאל בוסו התרגש עד מאד מביקורו בקמפוס 'עלה' והבטיח להיאבק למען הילדים המיוחדים ולמען רשת עלה * מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין: "יש אנשים שהם בחלק של האומר, אני בטוח שאתה תהיה גם בחלק של העושה. הרב אוריאל בוסו הוכיח את עצמו גם במוניציפלי ובוודאי יוכיח עצמו גם בתפקידו הנוכחי"

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב בוסו בביקורו בקמפוס רשת 'עלה': "מחובתנו להעניק את מיטב הכלים לילדים המיוחדים"
בוסו בעלה צילום: באדיבות עלה

ביקור רב רושם ומרגש ערך יו"ר ועדת הבריאות וסגן יו"ר הכנסת ח"כ הרב אוריאל בוסו בקמפוס של רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות הממוקם בצפון בני ברק, והתרשם מקרוב מהפעילות המפעימה למען הילדים המיוחדים.

במהלך הביקור פגש האורח את הילדים, את הצוות הרפואי והפדגוגי, והביע את התרשמותו הרבה והתרגשותו מהפעילות והמסירות של אנשי הצוות אשר עושים הכל למען הילדים המיוחדים.

צוות בית הספר סקר בפני יו"ר ועדת הבריאות את כיתות הלימוד וגני הילדים כשהסיור מתמקד אחר הטיפול החינוכי והפרא רפואי, בחדרי הסנוזלן המשוכללים, בכיתות המונשמים, במכון הכושר ובמרכז ההידרותרפיה המאובזר.

ח"כ בוסו בעלה • באדיבות עלה

ח"כ הרב בוסו לא הסתיר את התרגשותו הרבה ממה שחזו עיניו ואמר: "אני מודה לכם על קבלת הפנים. אני מבקש להודות במיוחד לתלמידים היקרים, לצוות המסור ובראשם למייסד עלה הרב מרמורשטיין ולבנו, אותם אני מכיר שנים רבות".

יו"ר ועדת הבריאות ציין וחידד: "רק בשבוע האחרון מוניתי רשמית לעמוד בראש ועדת הבריאות בכנסת. זה הסיור הראשון שבחרתי לבצע מיד אחרי המינוי".

הוא הוסיף ואמר, כי "אני רואה את גודל השליחות והמסירות של אנשי הצוות שמחוברים בנימי נפשם למקום. אני רואה את האהבה האמיתית שהם מעניקים לילדים וזה רק מחייב אותנו יותר כממשלה וכמדינה לילדים ולמשפחות הללו.

"אם הקב"ה החליט שכך הילד הזה היה צריך להיוולד אז מחובתנו לתת את מיטב הכלים לכל אורך השנים ללא הגבלה.  הדברים שאני אומר הם בשם כלל ישראל ובשם כל הכנסת. אנחנו נפעל ככל שרק נוכל אם זה בחקיקה או בתקנות או בעשייה מול משרדי הבריאות והחינוך".

ח"כ הרב בוסו התייחס גם לשכר הסייעות ואמר: "אין ספק שישנו עוול מובנה בשכר של הסייעות שהן מטפלות בפיקדונות שלנו מהבוקר עד הערב ונותנות את כל הנשמה, ובסוף השכר שלהן נמוך ביחס לתפקידים אחרים וזה עיוות, אני מאמין שהנושא הזה עומד להשתנות, הוא אף נכנס להסכמים הקואליציוניים של כלל המפלגות".

מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה' הרב יהודה מרמורשטיין הודה מצדו לח"כ הרב אוריאל בוסו על ביקורו ודבריו החמים ואמר: "יש אנשים שהם בחלק של האומר, אני בטוח שאתה תהיה גם בחלק של העושה. הרב אוריאל בוסו הוכיח את עצמו גם במוניציפלי ובוודאי יוכיח עצמו גם בתפקידו הנוכחי".  

בסיום הביקור התרגש יו"ר ועדת הבריאות לקבל מילדי 'עלה' עציץ מיוחד שהוכן על ידם לכבוד ט"ו בשבט כאות הוקרה על ביקורו ופועלו.

עלה אוריאל בוסו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד