כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בחלק הסגור של הישיבה

נתניהו: "הנשיא פנה אליי בעניין הרפורמה, הכתובת היא יריב לוין"

נתניהו גילה בחלק הסגור של ישיבת הסיעה כי הנשיא הרצוג פנה אליו בעניין הרפורמה. לדבריו, "אמרתי לו שהכתובת היא שר המשפטים יריב לוין". נתניהו התייחס גם לפעילות צה"ל ביו"ש והביע חשש מהפיכת יריחו לחממת טרור

נתניהו: "הנשיא פנה אליי בעניין הרפורמה, הכתובת היא יריב לוין"
נתניהו ויריב לוין במליאה צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ' \ דני שם טוב

ראש הממשלה התייחס היום (שני) בחלק הסגור של סיעת הליכוד לרפורמה במערכת המשפט ואמר: "הנשיא הרצוג פנה אליי בעניין הרפורמה ואמרתי לו שהכתובת היא שר המשפטים יריב לוין. הוא שחזה, הוא שהכין והוא שמעביר יחד עם יו"ר ועדת החוקה בכנסת את הרפורמה להשלמה".

נתניהו התייחס בנוסף לפעילות של צה"ל ביהודה ושומרון ואמר: "הרשות הפלסטינית ויתרה על אכיפת החוק והסדר בצפון השומרון, ג׳נין הפכה לצפון הפרוע שאין שם שום שליטה, מה שמחייב אותנו להיכנס ולחסל מחבלים כפי שאנחנו עושים ועוד נעשה. אנחנו מחסלים מחבלים מתקתקים או מחבלים שתיקתו, נכנסים לכל שטח ולא מחכים לרשות הפלסטינית".

נתניהו הזהיר: "יריחו עלולה להפוך לחממת טרור ואנחנו לא נשלים עם זה ונפעל, כפי שפעלנו הבוקר".

בתוך כך, ח"כ דני דנון אמר בישיבה: "אנחנו מקדמים נושא שרוב ברור בעם תומך בו אבל נכשלים כישלון מוחלט בהסברה. אחרי שבג"צ רמס את הימין ואת רצון הרוב כ"כ הרבה פעמים, היינו צריכים לראות תמיכה הרבה יותר משמעותית במהלכים שלנו".

לדברי דנון: "חקיקה לבד לא תספיק. חקיקה תמיד אפשר להפוך. עוד לא מאוחר להתעורר ולהתחיל להסביר כמו שצריך את המהלכים שלנו. אני מבקש לקיים דיון מיוחד על כך בסיעה על מנת לגבש אסטרטגיה הסברתית לרפורמה".

ישיבת סיעה הליכוד בנימין נתניהו יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד