י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסיכום בוויכוח על הגבעה

ממשיך בתפקיד: המקורב לסער מונה למנכ"ל השר אליהו

לאחר שהמשרד פוצל, שר המורשת החליט שמנכ"ל ירושלים ומורשת תחת אלקין בעבר, ואיש 'תקווה חדשה', ימשיך תחתיו - ויכהן כמנכ"ל משרד המורשת | וגם: ההחלטה על אתר בירושלים שנמצא בוויכוח בין פרוש לבן גביר

ממשיך בתפקיד: המקורב לסער מונה למנכ"ל השר אליהו
הרב עמיחי אליהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר המורשת הרב עמיחי אליהו החליט למנות את נתנאל איזק, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד ירושלים ומורשת לפני שפוצל, לתפקיד מנכ"ל משרדו - כך נודע היום (שני) ל'בחדרי חרדים'.

איזק, שנחשב לאיש 'תקווה חדשה' ומקורב לגדעון סער, שימש כמנכ"ל המפלגה ואף הוצב ברשימתה לכנסת אך לא נכנס, שימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד ירושלים ומורשת תחת זאב אלקין - עוד לפני שפוצל.

השר אליהו סיכם איתו לאחרונה כי יכהן כמנכ"ל המשרד שלו בקדנציה הקרובה, ולמעשה יישאר בתפקידו, רק ללא האחריות על ירושלים שכאמור פוצלה מהמשרד והועברה לשר פרוש.

בתוך כך, בשבועות האחרונים התנהל וויכוח בין פרוש לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לגבי האחריות על השליטה באתר גבעת התחמושת, במקביל לוויכוח בין שניהם שהיה על האחריות של המשטרה בהר מירון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי השניים סיכמו על פיתרון ביניים, כאשר הוחלט כי האחריות על האתר, שבן גביר רצה שתעבור למשרד מורשת של מפלגתו - תישאר בידי משרד רה"מ עד להגעה לפיתרון, לצד הסיכום על הפעולה במירון.

עמיחי אליהו גדעון סער איתמר בן גביר מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד