י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת חזרה לממשלה?

אמסלם אירח את הרב בלשכתו ושיגר רמז עבה

חבר הכנסת דוד אמסלם עשוי למצוא את עצמו בימים הקרובים סביב שולחן הממשלה. כאשר ברקע הדיווחים על הצעות ופגישות עם נתניהו וסביבתו, הח"כ מפרסם תמונה מפגישה שערך עם 'הרנטגן' לצד הכיתוב: "לפני כל החלטה חשובה, אין כמו לקבל מילה חמה ועצה טובה מהרב"

אמסלם אירח את הרב בלשכתו ושיגר רמז עבה
ח"כ דוד אמסלם עם הרנטגן צילום: מתוך הטוויטר שלו

לאחר העימות הפומבי עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, חבר הכנסת דודי אמסלם מ'הליכוד' עשוי להצטרף לממשלה כבר בימים הקרובים.

לפי הדיווח של מורן אזולאי ב-ynet, נתניהו צפוי להציע לאמסלם להתמנות לשלושה תפקידים - שר במשרד המשפטים, שר מקשר בין הממשלה לכנסת ושר לשיתוף פעולה אזורי.

חבר הכנסת אמסלם רמז על כך הערב בתמונה שפרסם בחשבון הטוויטר שלו, שבה הופיע לצד 'הרנטגן' רבי יעקב ישראל איפרגן ולצידה כתב: "לפני כל החלטה חשובה, אין כמו לקבל מילה חמה ועצה טובה מהרב יעקב ישראל איפרגן 'הרנטגן' שליט"א. רק בריאות ובשורות טובות".

מתוך הטוויטר של דוד אמסלם.

לפני כחודש בצהריי יום שישי יצא אמסלם אל קבוצת תומכים מחוץ לביתו ופתח במתקפה חסרת תקדים נגד נתניהו והאשים אותו בגזענות באומרו: "נתניהו כפוי טובה, השפילו את כל האמסלמים והביטנים".

לפי הדיווח פגישת נתניהו ואמסלם צפויה עוד הערב בלשכתו בכנסת בתקווה שהסאגה תגיע אל סיומה כשאמסלם ייצא מרוצה ומסופק. הנעת הפיוס מגיעה ברקע חשש כי חבר הכנסת הממורמר יטרפד חוקים חשובים שהקואליציה מקדמת בימים אלה כמו חוק דרעי החדש שיאפשר לו לחזור לכהן כשר.

דוד אמסלם הרנטגן הרב יעקב ישראל איפרגן בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד