כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הבסיס יעלה באלפי שקלים

פורץ דרך: נחתם הסכם שכר לעובדי ברינקס

ההסתדרות, הנהלת ברינקס ישראל וועד העובדים חתמו על הסכם קיבוצי שיחול על מאות מעובדי החברה, ובמרכזו תוספות שכר ומענק מיוחד | יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "הסכם מותאם לעידן המודרני שיחזק את מעמד העובדים ויסייע לצמיחת החברה"

פורץ דרך: נחתם הסכם שכר לעובדי ברינקס
משאית ברינקס. אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

ההסתדרות, הנהלת ברינקס ישראל ו-ועד העובדים חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי שיחול על כ-600 עובדי החברה בתפקידים שונים. ההסכם מגיע לאחר משא ומתן ממושך בהובלת איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות בראשות יוסי ברבי, ובמרכזו הישגים משמעותיים לעובדי החברה בדמות העלאת שכר היסוד לכ-8,500 שקל בשורת תפקידים, ושיפור ניכר בתנאי ההעסקה.

עוד בהסכם:

העלאת שכר היסוד ב-250 שקל מינואר 2023.
מענק חד-פעמי של עד 3,000 שקל.
תוספת קבועה ושנתית של עד 3.5% לשכר המשולב.
העלאה של עד 2,000 שקל לשכר הבסיס לעובד מתחיל.
תוספת שכר דיפרנציאלית בהתאם לתפקיד בין 500-850 שקל.
ביטוח שיניים קולקטיבי.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הגיב לחתימת ההסכם ואמר כי "מדובר בהישג חשוב ומשמעותי עבור מאות עובדים המועסקים בתפקידים רגישים, שעל כתפיהם אחריות גדולה לנהל את הכסף של כולנו. הודות לנחישות של ההסתדרות והאיגוד, ולנכונות של הנהלת ברינקס, יזכו העובדים בהסכם שמביא עמו יציבות כלכלית ותעסוקתית, הסכם המותאם לעידן המודרני שיחזק את מעמד העובדים ויסייע לצמיחת החברה".

נשיא 'ברינקס' ישי צויקל ברך על המעמד ואמר: "ההסכם מעיד על יחסי העבודה הטובים, ועל יכולותיה של ברינקס לתת את השירות הטוב ביותר במשק. הגענו להסכם הגון ומיטיב עם כולם, כזה שנותן לנו ולעובדים לפרוץ קדימה שכן לברינקס יש הרבה אתגרים בהמשך. ההסכם ישפר את תנאי ההעסקה, וישמור את ברינקס חברה חזקה וצומחת".

יו"ר איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות, יוסי ברבי הוסיף ואמר: "הגם שלא היה פשוט, הגענו להסכם קיבוצי טוב וחשוב מתוך הבנת צרכי העובדים ושאיפות החברה הפועלת בתוך שוק תוסס. פרט להישגים החשובים לכלל העובדים, נתנו דגש גם על שיפור תנאיהם של העובדים החדשים, במטרה לאפשר צמיחה במקום העבודה".

ברינקס תוספת שכר הסכם קיבוצי ההסתדרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד