כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פסטורליות ממכרת

חופשה קסומה מול הרי ירושלים: הצימר המפנק שיעניק לכם רוגע מושלם

בישוב שואבה הקסום מול הרי ירושלים ממוקם לו מתחם הצימרים לזוגות 'קסליה', הכולל את כל הרכיבים שיקנו לכם שקט ופסטורליות ממכרים • השירות האדיב מותאם עבור צרכי המגזר החרדי והדתי, לרבות ארוחות כשרות ומושקעות • יצאנו לשטח וחזרנו שלווים ורגועים יותר…

חופשה קסומה מול הרי ירושלים: הצימר המפנק שיעניק לכם רוגע מושלם
צימר מפנק צילום: באדיבות המצלם

התפיסה הרווחת בציבור היא כי עבור חופשה בצימר יש לגמוע עם המכונית מרחקים רבים בכבישי ישראל. אולם גיחה קצרה ליישובים הפסטורליים הסובבים את ירושלים, חושפת בפנינו אזורים נפלאים טבולים בירוק, עם נופים עוצרי נשימה, צימרים יוקרתיים ברמת אבזור גבוהה וכמובן, אוויר ירושלמי נקי וצח, כאשר כל זה במרחק נסיעה קצר מאזורי המרכז.

אחד מהישובים הקסומים השוכנים מול הרי ירושלים המרהיבים, הינו הישוב הותיק 'שואבה'. יצאנו לבקר במתחם הצימרים 'קסליה' הממוקם בלב היישוב, הכולל בתוכו 8 יחידות מאובזרות ונעימות המיועדות לזוגות שמחפשים את המקום המושלם לבילוי זוגי שקט ורגוע וחופש שמשאיר את השגרה מאחור ונותן לנו להתחבר לטבע הירוק והפסטורליות ששורה בכל הסביבה.

לחצו כאן למעבר לאתר קסליה>>>
או צרו קשר במספר: 052-378-2700


"זוגות שמגיעים לכאן נהנים מרוגע ושלווה אמיתיים", משתף אותו דורון בעל המתחם החביב, עת אנו צועדים עמו בין השבילים המטופחים של היחידות.

מה כוללות היחידות? אנו שואלים. "יש אצלנו מגוון אופציות אירוח ייחודיות המתאימות לחופשה זוגית קסומה במיוחד", פורש בפנינו. "ישנן יחידות סטנדרט כאשר בכל אחת מטבחון מאובזר, חדר רחצה ושירותים בתוספת מגבות ותחליבים איכותיים, יש סוויטות שכוללות ג'קוזי זרמים וגם מקלחת. ישנה גם סוויטה בעלת שני חדרים שהיא מרווחת ביותר ומתאימה מאוד למספר זוגות שמגיעים להתארח יחד, כאשר כל זוג ישן ביחידה נפרדת ואוכלים כולם יחד בסוויטה הגדולה. לצד כל זאת יש לנו במתחם גם בריכות שחייה משותפות שפועלת בקיץ, עם אפשרות לשעות פרטיות. יש גם סאונה יבשה ג'קוזי ספא מפנק בתוספת תשלום, וכן נדנדה ושמשיות".

מתחם החוץ של הצימרים גדול ומרשים והוא פונה אל השפלה, כאשר כל זוג שמתארח יכול ליהנות מפינת ישיבה פרטית, שם ניתן לעשן ומפינת גריל בחצר. "אני מפיק כאן במתחם גם אירועי הצעת נישואין מושקעים וייחודיים, שהופכים את הרגע הזוגי המיוחד הזה למושלם".

לחצו כאן למעבר לאתר קסליה>>>
או צרו קשר במספר: 052-378-2700

הצעת נישואים בקסליה • באדיבות המצלם

צימר מפנק קסליה • באדיבות המצלם

האירוח מותאם גם עבור הציבור החרדי והדתי?

"בהחלט, הציבור הדתי יכול ליהנות מהתאמה מלאה לצרכיו כגון פלטת שבת, מיחם מים חמים, שעון שבת ובית כנסת שנמצא ממש מטרים ספורים מהמתחם. בנוסף לזה, כחלק מהשירות ניתן להזמין גם ארוחות כשרות ומושקעות. ארוחת בוקר מפנקת שאפשר לאכול בחדר, בחצר או על שפת הבריכה וכן ארוחות צהריים וערב עם שפע של טעמים".

בשבתות מקפיד דורון להעניק אווירת שבת שקטה ונעימה. "אנחנו מקפידים כאן מאוד שלא יהיה רעש ומנגלים בשבת, לרווחת ציבור שומר השבת".

ואם באזור ירושלים עסקינן זה הזמן גם להזכיר כי במרחק נסיעה קצר תוכלו לבקר במוקדי הבילוי המרכזיים שמציעה עיר הבירה, לרבות הכותל המערבי, שוק מחנה יהודה, יער הקדושים, גן לאומי קסטל, עין חמד, גן החיות התנ"כי, מערת הנטיפים, יער ירושלים ועוד.

אז בפעם הבאה שאתם מחפשים יעד מומלץ לחופשה זוגית שלווה ומהנה, מתחם קסליה הוא ההמלצה החמה ששלנו. לא תתחרטו. 

לחצו כאן למעבר לאתר קסליה>>>
או צרו קשר במספר: 052-378-2700
ליצירת קשר בוואטסאפ לחצו כאן>>>

בריכת שחייה משותפת במתחם - פעילה בקיץ • באדיבות המצלם

ג'קוזי ספא מפנק - בתוספת תשלום • באדיבות המצלם

סאונה יבשה - בתוספת תשלום • באדיבות המצלם


סוויטת פאר בקסליה • באדיבות המצלם

מתחם חוץ בקסליה • באדיבות המצלם

פינת גריל בקסליה • באדיבות המצלם

פינת עישון • באדיבות המצלם

פינת ישיבה בקסליה • באדיבות המצלם

הנוף הנשקף בקסליה • באדיבות המצלם

פינת אוכל (לא ניתן לבשל) • באדיבות המצלם



שואבה צימרים לדתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד