ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

חגיגת פורים ענקית ברשת מקס סטוק *כל התחפושות ב- 49.90 ₪ בלבד!!!

ועוד מאות אביזרים, איפור ומשלוחי מנות מחכים לכם בסניפים במחירים מצחיקים במיוחד

חגיגת פורים ענקית ברשת מקס סטוק  *כל התחפושות ב- 49.90 ₪ בלבד!!!
מקס סטוק תחפושות צילום: יח"צ

פורים, החג הצבעוני והשמח של השנה, עוד רגע כאן ורשת מקס סטוק ערוכה ומוכנה במיוחד בשבילכם עם פריטים משגעים שפשוט יעשו לכם את החג!

רשת מקס סטוק לובשת חג ומזמינה אתכם לחגוג איתה בענק בעשרות הסניפים ברחבי הארץ:

מחלקת תחפושות כזו יש רק במקום אחד: עם מבחר תחפושות עצום ומחירים מצחיקים במיוחד- *כל התחפושות ב- 49.90 ₪ בלבד, אין פלא שתרצו לצאת עם יותר מתחפושת אחת. מגוון מטורף של דגמים בעיצובים שונים ומרהיבים לכל המשפחה ובטווח מידות יוצא דופן (!); תחפושת לתינוקות, לפעוטות, לילדים, לנוער ולמבוגרים ואפילו תחפושות משפחתיות.

לאקססוריז שישלים את המראה – מבחר עשיר של אביזרי חג: במחלקה זו תמצאו מגוון עשיר של אביזרי פורים איתם תוכלו ליצור בעצמכם את התחפושת שעליה חלמתם או פשוט להשלים את "הלוק" לתחפושת מוכנה בלי הרבה מאמץ. בין האביזרים: כובעים, סטים, כתרים, רובים, מסיכות, פאות, קשתות, משקפיים, רעשנים וכל מה שרק חולמים עליו!

מחלקת איפור צבעונית ומדליקה: קולקציה עשירה של מוצרי איפור לפורים: ערכות איפור לפנים במגוון דגמים, מדבקות לפנים, לקים, קישוטי ציפורניים, אודמים, אבקות לקישוט השיער ועוד.

משלוחי מנות: במחלקת "סוכריה" במגוון סניפי הרשת  תוכלו להצטייד במשלוחי מנות ארוזים או לקנות את כל הממתקים הכי שווים להכנת משלוח המנות המשתלם והיפה ביותר! את הקופסה, הכלי או הסלסלה בתוכה תרצו להכניס את משלוח המנות שלכם תוכלו גם להשיג אצלנו.

 DIY: רוצים להכין משלוח מנות יצירתי? מתכננים פעילות הכנת מסיכות או רעשנים עם הקטנטנים? משקיעים בסעודת פורים מעוצבת? מחלקת היצירה עומדת לרשותכם עם מגוון פריטים שיסייעו לכם בהכנת עבודות יצירה חגיגיות ומשמחות.

*למעט פרימיום ואוברולים.

הסניפים השונים של רשת מקס סטוק פרושים ברחבי הארץ מצפון לדרום, תוכלו לבקר בהם ולהנות מחווית קניות ייחודית.

מקס סטוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד