כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חותם אופנתי

פריצת דרך באופנה החרדית: חליפות גברים בתפירה אישית

גזרה חדשה: הכירו את Lavoga, חנות האופנה היוקרתית בירושלים אשר תתאים עבורכם פריטי לבוש ברמת גימור מושלמת ובמחיר מפתיע במיוחד • החנות מספקת שירות v.i.p ומגוון אדיר של דוגמאות ומייצרת עבורכם את החותמת האופנתית האישית שלכם • ההזמנות לפסח כבר החלו

פריצת דרך באופנה החרדית: חליפות גברים בתפירה אישית
מדידת חליפה אישית צילום: מתוך אתר החברה

סיפורה של Lavoga - חנות הלבשה לגברים בתפירה אישית - מתחיל עם קבוצת יזמים מארה"ב אשר שמה לעצמה מטרה להביא את העיצוב העילי ממנו נהנים אנשי עסקים בכל העולם ולהנגיש אותו לציבור הרחב כאן בישראל. התוצאה? ביקוש שיא ומאות לקוחות, כולל אנשי עסקים חרדים מוכרים, שנהנים מחליפות איכות, תפורות בידי אמן ומותאמות באופן אישי על פי אפיון וצרכי כל לקוח.

למעבר לאתר Lavoga לחצו כאן>>>
ליצירת קשר בוואטסאפ לחצו כאן>>>

"
אפשר להגיד שהכל התחיל מתוך אהבה אמיתית לאופנה, לטעם טוב ואסתטיקת לבוש", משתף אותנו ישראל מבעלי המותג בשיחה בחנות. "ראינו כי בעוד בחוץ לארץ תפירה אישית של חליפות היא עניין נפוץ, הרי שבארץ אין חנות חרדית רשמית שמציעה שירות כזה. במשבצת הזאת החלטנו להביא בשורה אופנתית אמתית לאנשים שמבינים כי לבוש הולם מהווה חותמת אופנתית אישית ונראות מיטבית מייצגת אותך בצורה שונה בעיני החברה".

בחנות אנו מתרשמים מפריטי אופנה יוצאי דופן ונהנים מאווירת סטייל ייחודית ששורה במקום ועוטפת את הלקוחות שמבקרים בחנות, שחלקם מסתבר, הגיעו על מנת לרכוש ביגוד כבר לחג הפסח. "פסח? עכשיו?" "כן…" עונים לנו בפשטות. "אם אתה רוצה שיהיה לך מוצר מוגמר ואיכותי צריך להתחיל איתו בזמן ומוקדם", מוסיף ישראל. "מי שטרח בערב פסח ילבש בגדים אופנתיים וחגיגיים בפסח". אומר בהלצה.


חליפה בתפירה אישית • freepik

לאורך השנים, מומחי האופנה של Lavoga הכירו מקרוב עשרות בתי יוצר לאופנת איכות ולמדו את תהליכי העיצוב והייצור, הכירו מאות דגמי בדים, את הטקסטורות השונות ואת הדרך להתאים באופן מושלם בין פריטי הלבוש השונים המרכיבים את החליפה המושלמת.

תוכל לשתף אותנו בתהליך הייצור של 'חליפת החלומות'?

"
כשלקוח מגיע לחנות אנו לפני הכל יוצרים עבורו "פרופיל אישי" המשקף את הגזרה והמידות המדויקות שלו. לאחר מכן אנו עוברים לבחירת הבד, הצבע והדוגמה המועדפים על הלקוח. יש אינספור סוגי בדים והיצע עצום של צבעים בגוונים שונים. כמובן שבשלב זה אנו מסייעים בייעוץ והכוונה מקצועיים. בשלב לאחר מכן החייטים המומחים שלנו תופרים את החליפה בעבודת יד, עם טכניקות תפירה של החייטים המובילים בעולם, תוך תשומת לב לכל פרט. הפריטים מוכנים לאחר שלושה עד חמישה שבועות בלבד. אחר מדידות אחרונות כל מה שנותר לנו הוא לאחל ללקוח תתחדש…".


שרטוט חליפה • freepik

ב-Lavoga תוכלו ליהנות ממבחר אדיר של פריטי לבוש ולהצטייד בחליפה, מכנס וחולצה מכל קטגוריות המלבוש החרדיות, לרבות חליפות "ליטאיות" קלאסיות, בקיטשעס, פראקים ועוד. הכל בסטייל ייחודי ומוקפד. ישנה גם אפשרות לכיתוב או סמל אישיים על החולצה כדי לייצר עבורכם מעין מותג בוטיק קטן, אישי ובלעדי.

מה לגבי המחיר? כאן אנו מגיעים לגולת הכותרת הגדולה. חליפות Lavoga אינן מיועדות אך ורק ל'גבירים' כפי שעשוי להשתמע. מותג היוקרה מציע מגוון רחב של סוגי חליפות בטווחי מחירים שונים, כך שרכישת פריט לבוש בתפירה אישית, הינה בהחלט בהישג יד.

החנות עצמה ממוקמת בירושלים ברחוב פתח תקווה בשכונת רוממה, כאשר בקרוב צפוי להיפתח סניף נוסף באזור בית שמש.

Lavoga אף מציעה שירות דרך האתר, בו תוכלו להתרשם מהמבחר, מהשירות והדגמים הייחודיים וכן להזמין תור למדידה אישית ולקבל שירות v.i.p אדיב ומקצועי.

ההזמנות לפסח החלו כבר עכשיו. מהרו להזמין את חליפת החלומות.

תתחדשו.

למעבר לאתר Lavoga לחצו כאן>>>

ליצירת קשר בוואטסאפ לחצו כאן>>>

אופנה חרדית קניית חליפות lavoga

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד