כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
משגרים איום לישראל

איראן חשפה: הבסיס האווירי התת-קרקעי הראשון של האייתולות

האיראנים חושפים את הבסיס התת-קרקעי הראשון של חיל האוויר המכונה "נשר". הגנרל מוחמד באגרי, מפקד הכוחות המזוינים, וגנרל אמיר מוסאווי, מפקד בכיר של צבא איראן, סיירו בבסיס התת-קרקעי של חיל האוויר ואיימו על ישראל

איראן חשפה: הבסיס האווירי התת-קרקעי הראשון של האייתולות
הבסיס האיראני התת קרקעי צילום: משמרות המהפכה

האיראנים, שחוששים מתקיפה ישראלית, הציגו לראווה את בסיס התת קרקעי שלהם השייך לחיל האוויר. מוחמד באגרי מפקד חיל האוויר של משמרות המהפכה אמר: "בסיסי המשטר הציוני רחוקים מארצנו, ומנהיגי משטר זה חייבים לתדלק את המטוסים בשמיים, שזו ההזדמנות הטובה ביותר לכוון טילים נגד מטוסיהם. אם בסיס ממדינה כלשהי בעולם ישמש לתקיפת הרפובליקה האסלאמית של איראן, בנוסף למשטר הציוני, גם אותו בסיס שהוא מקור תנועת המשטר הציוני יותקף בכבדות".

זהו הבסיס האווירי התת קרקעי הראשון של צבא איראן שמתפרסם בתקשורת, ומידע נוסף על בסיסים אחרים שנבנו מתחת לאדמה לא פורסם, כך מדווחים האיראנים. הגנרל מוחמד באגרי, מפקד הכוחות המזוינים, וגנרל אמיר מוסאווי, מפקד בכיר של צבא איראן, סיירו בבסיס ואיימו כרגיל על ישראל.

בהודעת התעמולה האיראנית נאמר: "יצוין כי עבסיס נשר 44 הוא אחד ממספר בסיסי האוויר הטקטיים התת-קרקעיים של חיל האוויר אשר נבנו באזורים שונים בשנים האחרונות בהתאם לצרכים המבצעיים ובהתחשב בעקרונות של הגנה פסיבית". עוד נאמר: "בניית בסיסים אלו במקומות שונים בהתאם לצרכים בבטיחות גבוהה מתחת להרים, מספקת יכולת ביצוע פעולות אוויריות מפתיעות ממקום וזמן רחוקים מציפיות האויבים".

 

 

 

משמרות המהפכה איראן תת קרקעי חיל האוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד