י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המאבק במיסיון

פניה בהולה למשרד הפנים: נוצרים מנסים להינשא לחרדים

ארגון הנאבק במיסיון פנה בדחיפות למשרד הפנים בבקשה לא לתת אזרחות למשפחה מיסיונרית נוצרית שמנסה להתחזות לחרדית. המשפחה מנסה להסתנן לקהילה החרדית בירושלים ונמצאת בימים אלה בשכונת נחלאות בעיר ועושה מאמץ לקבל אזרחות ישראלית

פניה בהולה למשרד הפנים: נוצרים מנסים להינשא לחרדים
מסיונרים בלבוש חרדי צילום: באדיבות המצלם

משפחה נוצרית שמתחזה ליהודית ונחשפה בעבר ב'בחדרי חרדים' על ידי ארגון 'בינינו' לאחר שהשיגה מסמכים בנוכלות כדי להוכיח כביכול זהות יהודית בארה"ב, נמצאת כעת בישראל. על פי המידע שהגיע ל'בחדרי חרדים', בני משפחה נמצאים בישראל עם ויזת תייר ל-3 חודשים, ומטרתם היא לקבל אזרחות כדי שהילדים ימצאו שידוכים ויתחתנו כאן בישראל בקרב קהילות חרדיות.

במכתב ששלחה יו"ר הארגון שאנון נוסן, למ"מ שר הפנים מיכאל מלכיאלי נאמר: "אנו מאמינים שהם יבקשו לעלות לארץ באופן מיידי, או לכל הפחות להשיג ויזות סטודנט לילדיהם דרך משרד הפנים. בשנת 2021 ארגון 'בינינו' השלים חקירה יסודית של משפחת דוסון. המשפחה הנוצרית מעמידה פנים שהם יהודים דתיים - אורתודוקסים".

עוד נאמר: "בשנת 2019 בני הזוג דוסון שינו את שמם באופן חוקי ל"אייזקסון", והחלו לפעול כרבנים, דיינים, כסופרי סת"ם, כעדים בכתובות וכמנהיגים ומורים בקהילה היהודית הבוכרית של פיניקס, אריזונה ר"ל, לפני פעילותם בפניקס הם הסתובבו בקהילות יהודיות רבות בארצות הברית. אם מתעמתים איתם פנים מול פנים, הם מתוודים על אמונתם באותו האיש הנוצרי. יתרה מכך, הם. נותנים הסברים מפורטים לגבי אמונתם שהוא המשיח היהודי חס וחלילה".

המכתב למשרד הפנים

עוד נאמר, כי המשפחה העבירה "היסטוריה" כתובה של הרקע היהודי שלה לאנשים שונים, כולל חברי בית דין במילווקי, ויסקונסין, שם בית הדין פגש אותם לאחר שמחקר גנאולוגי חשף את העובדה שהם אינם יהודים. למשפחת דוסון הוצעה בנדיבות ההזדמנות לתקן את הבעיה על ידי השלמת גיור עם רבני בית הדין, אך המשפחה סירבה ונמלטה מהקהילה בן לילה.

גנאולוגיים מקצועיים שהועסקו על ידי ארגון 'בינינו' הגיעו למסקנה שהרקע המשפחתי כולו הוכח כשקרי לחלוטין. אושר כי המשפחה אינה יהודית כלל. למעשה, גם למייקל וגם לסאמר יש קשרים חזקים לכנסייה הלותרנית לאורך הרקע המשפחתי האמיתי שלהם. התיק כולל אוסף של נישואי משפחת דוסון, רישומי כנסייה, טבילות לנצרות וקבורה הקשורים לכנסייה הלותרנית. במשך תקופה של יותר מ-12 שנים, המשפחה מסתננת לקהילות יהודיות רבות ומקיימת טקסים יהודיים בעלי השלכות הלכתיות אדירות.

עוד נאמר: כי בשל החומרה ההלכתית והעיוותים הללו, שלחנו את ממצאינו ללשכת הרבנות הראשית. תשובה בת 11 עמודים שקיבל הרב יצחק יוסף לגבי מקרה דומה (מיכאל ואמנדה אלקוהן) שימשה להנחות בתי דין דתיים בארה"ב לתקן את הבעיות שנגרמו.

לסיום נאמר: הסיפור פורסם במספר שפות כשהחדשות התפשטו ברחבי העולם, דחוף ובהול שמשרד הפנים יפעל לאלתר לחסום אנשים אלו מלקבל כל אשרה שתאפשר להם להמשיך את הנזק שהם גורמים לקהילות היהודיות באג'נדה הערמומית שלהם. אנו רוצים להתריע על כך, עצוב לנו לדווח על כך. עם זאת, אנו יודעים מדיווחים ממקור ראשון מקהילות יהודיות ורבנים בארה"ב שמשפחת דוסון/אייזקסון מתעתעת, מסוכנת ונחושה מאוד להתבסס בישראל.

מסיונרים משרד הפנים ארגון בינינו שאנון נוסן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד