כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

'קול ברמה' בלוח שידורים רענן ל'בין הזמנים'

לוח השידורים החדש של התחנה ישלב תוכניות אירוח, אקטואליה קלילה, חידונים, מוסיקה ואף ישיבת בין הזמנים

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

תחנת הרדיו החרדית "קול ברמה" משיקה לוח שידורים מיוחד ומרענן לתקופת 'בין הזמנים'. במסגרת החידושים, תשולבנה תוכניות אקטואליה קלה, תוכניות אירוח בנושאים שונים, שעשועונים ומוסיקה. לצד תוכניות האולפן, ישלבו ברדיו שני משדרים מיוחדים: ביום שני, ה-18.8, ישודר ספיישל של התוכנית "חידודון" בהגשת עמי מימון מאולפנת 'אמונה' בכפר סבא, יחד עם ילדי "עלי שיח". במהלך המשדר יופיעו האומנים עמירן דביר, ישי לפידות, אברמי רוט ועוד. האירוע השני יערך ביום שלישי, ה-18.9 ישדר הרדיו מבריכת הישוב עמנואל בשיתוף תושבי המקום ומוזמנים נוספים.

את רצועת הבוקר של לוח השידורים תפתח התוכנית "לצלילי הבוקר", בהגשת ניק קפטן שתשודר בין השעות 9:00-11:00. התוכנית תשלב עדכונים על אירועי בין הזמנים. דיווחים מאתרי התיירות השונים, עדכוני תנועה ומוסיקה. מיד לאחריה תשודר התוכנית החדשה "אוחזין בשניים", התוכנית מוגשת על ידי זוג מגישים משני עברי החברה הישראלית לדיון אקטואלי קליל, ראיון מוזיקלי ושלל נושאים באווירת חדות ועניין ייחודיים. השעשועון המצליח "חידודון" בהגשת עמי מימון ישודר מידי יום בין 12:00-14:00 ויציע למאזינים אטרקציות ופרסים ברצועת הערב, עמירם בן לולו יגיש תוכנית מוסיקה מזרחית בין השעות 16:00-18:00 ומיד אחריו "ברעאן הזמנים" עם אלי שפירא, אשר ישלב מוסיקה עם חידונים ושעשועונים עד 22:00.

השנה פתחה תחנת הרדיו ישיבת בין הזמנים שזכתה לשם "מעלים בקודש", במסגרתה מפרסם הרדיו מדי יום את חומר הלימוד, אותו מתבקשים המאזינים ללמוד ולהשיב על חמש שאלות בשאלון רב ברירה.

בשעה 22:00, הרב אופיר מלכה והשדר אשר ברדא יעלו ארבעה מאזינים לדיון הלכתי חי ותוסס הנושא פרסים יקרי ערך. מיד לאחר מכן משודרת תוכנית אירוח לילית בשידור חי בניצוחו של שדרן התחנה דודי שוומנפלד המשלבת נושאים בעלי אופי מגזיני ובה ייקחו חלק אישים עם רקורד של עשייה ציבורית במגוון רחב של תחומים. לאחריה תשודר תוכנית המוזיקה "לילה טוב" עם ישראל קליין ובה מוזיקה לשעות לילה. את לוח השידורים תחתום תוכנית שיחות עם מאזינים עם הרב עידו ובר.

מ"קול ברמה" נמסר: "התחנה מזהה עלייה בהאזנת צעירים בתקופת בין הזמנים לצד העובדה שמדובר בתקופת הנופש המרכזית של הציבור החרדי-דתי, וזאת לאחר תקופה לא פשוטה מבחינה ביטחונית. בהתאם לכך, נבנה לוח השידורים הנוכחי אשר זוכה לאהדת המאזינים".
קול ברמה האזנה רדיו לוח שידורים אוחזים בשנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד