י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

באיזה סינון רשת ישתמשו חסידי בעלזא בארה"ב?

בבעלזא פתחו בקמפיין פנימי נגד פגעי הטכנולוגיה, וכעת הם מצטרפים ל"משומר" - רשת סינון האינטרנט הפופולארית בסאטמר

חסיד גולש באינטרנט. צילום: פלאש 90
חסיד גולש באינטרנט. צילום: פלאש 90

המאבק נגד פגעי הטכנולגיה בארה"ב: בימים אלו יצאו בקהילת בעלזא בארה"ב בקמפיין נגד פגעי הטכנלוגיה ודורשים מכל אלפי חברי קהילתם לסנן את המכשירים שברשותם.

לפני שבועיים התקיימה בשכונת בורו פארק כנס ענק לחסידי בעלזא שם הכריזו שקהילת בעלזא ישתמש במערכת הסינון 'משומר' שנתייסדה ע"י האדמו"ר מהרי"י מסאטמר לפני שנתיים בעת ההתעוררות הגדולה וכינוס כלל ישראל שנערך אז.

מאז נוסדה מערכת הסינון 'משומר' כבר נרשמו למעלה מעשרת אלפים חסידי סאטמר ומשאר קהילות בניו יורק להשתמש במערכת הסינון שהוכיחה את עצמה, ומלבד שזה מסנן אתרי תועבה ומראות אסורות, זה גם מסנן אתרים עם דברי כפירה, ונחשבת למערכת הסינון היהודי הטובה ביותר.

האדמו"ר מסאטמר שלקח את זה כפרויקט אישי, עומד מאחורי מימון הפעילות הנרחבת של המערכת שעלותם מסתכמת במאות אלפי דולרים לשנה, ומגייס בעצמו את הכספים הנדרשים מנגידי הקהילה. נגידי חסידות סאטמר כבר יודעים שהנתינה החשובה ביותר שהם יכולים לתת לאדמו"ר היא תרומה הגונה לטובת מערכת 'משומר'.

השבוע נתבשרו חסידי בעלזא על קבוצה ושלוחה מיוחדת שנוסדה בעבורם בתוך מערכת 'משומר' במסגרתה החלו במבצע לרשום את כל חברי קהילה לתוך המערכת.

המודעות בביהמ"ד בעלזא בבורו פארק




סאטמר בעלזא אינטרנט סינון משומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד