י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נעדר באזור הכנרת: סיכום חדשות השבת

צעיר נעדר באזור הכנרת • יהודי נדקר באזור ארמון הנציב בירושלים • 'בחדרי חרדים' עם סיכום חדשות השבת

צילום: ארכיון
צילום: ארכיון

הלילה התקבל דיווח על גבר כבן 24 אשר נכנס לים בחוף הקשתות באשדוד ולא יצא. כוחות משטרה יחד עם ספינות השיטור הימי וחיל הים ובסיוע מסוק משטרתי פתחו בסריקות נרחבות לאיתורו. הבוקר סמוך לשעה 06:30 אותר הצעיר ע"י ספינה אזרחית במרחק 7 ק"מ מהחוף כשהוא במצב תשישות. פונה לקבלת טיפול רפואי.

בקרית טבעון בליל שבת עלתה באש מעדנייה. ככל הנראה הוצתה. תחנת זבולון חוקרת את נסיבות המקרה.

בכפר ערערה בתחום תחנת משטרת עירון במהלך מעצר חשוד באירוע אלימות במשפחה, נשך החשוד בחוזקה את זרועו של קצין משטרה. הקצין נזקק לטיפול רפואי. במשטרה מתכוונים להגיש כנגד החשוד כתב אישום בגין תקיפת שוטר. מבדיקה ראשונית עלה כי החשוד בן 37, השוטרים חיפשו אחריו לאחר שנחשד כי היכה את אשתו. החשוד הסתתר מאחורי שיח בבית אביו וכאשר נלכד כאמור נשך על פי החשד את זרועו העליונה של הקצין.

החל משבת בבוקר אכפו שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת מחוז חוף ורשמו 21 דוחות כנגד פעילות ימית של כלי שייט שהתקרבו לחופי הרחצה וכנגד כלי רכב שנסעו בסמוך לנופשים. סה"כ נבדקו 51 שייטים. הפעילות תימשך לאורך עונת הרחצה.

במהלך פעילות יחידת השיטור הימי בסופ"ש חולצה ספינת דייגים שנקלעה למצוקה סמוף לחוף בת גלים. שוטרי היחידה טיפלו אתמול בחקירת תאונה ימית בין ספינת דייגים לספינת קידוח סמוך לנמל חיפה.

סמוך לשעה 16:15 נמסר למד״א מרחב כרמל על ילדה שככל הנראה נסחפה במי חוף הבתולה בקרית ים עת שרחצה בהם עם משפחתה. צוות ניידת טיפול נמרץ של מד״א שהוזעק למקום, המתין בחוף עד אשר נמצאה וקיבל לידיו ילדה כבת 3 אשר נמשתה מהמים כשהיא מחוסרת הכרה. הנפגעת פונתה לבית החולים רמב״ם כשהיא במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מבדיקה ראשונית עלה כי אביה הבחין כי הפעוטה נעלמה. מדובר במשפחה מהכפר אעבלין.

בפעילות אכיפת מהירות של אגף התנועה מחוז ש"י בכביש 1 מתחת לגשר שסמוך למחוז שומרון ויהודה מכיוון מעלה אדומים לים המלח נתפס נהג תושב שטחים בן 24 במהירות 175 קמ״ש במקום בו מותרת המהירות 90 קמ״ש. הנהג מוזמן לשיפוט מהיר וצפוי לשלילת רשיון ארוכה וקנס כספי.

משכונת ארמון הנציב בירושלים, פונה ע״י מד״א צעיר יהודי כבן 21 המוכר למשטרה, עם פצע דקירה בירך. הצעיר פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק. נפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה.

3 צוותי כיבוי מתחנות שדרות ואשקלון פעלו לפנות בוקר בשעה 03:06 בשריפת בית ברחוב הפלמח בשדרות. בדירה היו 2 לכודים סטודנטית וילד שחולצו ע״י הצוותים דרך החלון בקומה השלישית ודרך סולם. צוות נוסף השתלט על השריפה שהיתה במטבח בנוסף אדם אחד פצוע קל.

במהלך ליל חמישי ושישי התמקדו שוטרי ומתנדבי אגף התנועה באיתור נהגים שיכורים שנהיגתם מסכנת את משתמשי הדרך האחרים. השוטרים איתרו 187 נהגים שיכורים, ל-145 נהגים נשלל רישיון הנהיגה על אתר ו-74 רכבים הושבתו על אתר.

שוטרי אגף התנועה בשרון איתרו נהג, תושב פתח תקווה בשנות החמישים לחייו, כשהוא נוהג ברכב עם שמשה אחורית מנופצת. נוכח ריח חריף של אלכוהול שנדף מפיו, ביצעו לו השוטרים בדיקת שכרות ממנה עלה כי הנהג שיכור ברמה קיצונית המסכנת חיים של ממש - 1385 מיקרוגרם!
לדברי הנהג, הוא חייב לשתות על מנת להתחמם. רכבו הושבת והוא הובא לשופט תורן אשר החליט לשחררו למעצר בית עד יום א', הפקדה עצמית של 3000 ש"ח וערבות צד ג' בסך 1500 ש"ח.

באירוע נוסף בשרון, אותר על ידי השוטרים נהג שיכור, תושב נתניה בן 36, כשהוא מסיע את הוריו הקשישים. בבדיקה הוא נמצא שיכור ברמה של 635 מיקרוגרם וזוהי לו הפעם הרביעית בה הוא נתפס נוהג שיכור. לדברי הנהג, הוא שב מאירוע, שם שתה רק שתי בירות וכעת הוא בדרך לאירוע נוסף. הנהג נעצר, נכלא וריכבו הושבת.

באירוע שאירע בעיר אילת, אותר נהג מונית יליד 79' בגין אי עצירה בתמרור עצור. מבדיקה נמצא שרישיון הנהיגה שלו פקע בשנת 2008 והוא פסול ביודעין על ידי בימ"ש מחודש אפריל 2014 למשך 15 חודשים. עוד התברר כי רק לפני כחודש נתפס נוהג בפסילה. הנהג נעצר ונכלא.

לאחר כניסת השבת בחוף מגדל בכנרת טבעה ילדה כבת 4 תושבת המשולש וזאת לאחר שנכנסה עם דודתה למים, הדודה איבדה קשר עין עם הילדה, הילדה טבעה ונמשתה ע"י מתרחצים ששהו במקום. פונתה לבי"ח לאחר מאמצי החייאה במצב בינוני עד קשה.

בליל שבת בשעה 23:05 נמסר למד"א מרחב ירקון על צעיר שנורה ברחוב סמוך למסגד בטירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח מאיר צעיר כבן 20 במצב קשה, לא יציב, עם פצעי ירי בפלג גופו התחתון.

בבוקר שבת בשעה 07:04 נמסר למד"א מרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 3 מצומת חטיבה 7 לכיוון צומת לטרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח תה"ש נער כבן 17 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

שוטרי סיור משטרת כרמיאל שהגיעו לטפל הלילה באירוע איום ביישוב שבתחום תחנת כרמיאל הבחינו בחשוד וניגשו לעוצרו הנ"ל אחז בסכין ואיים לפגוע בשוטרים תוך שהוא מכוון לעברם את הסכין ומתקדם לכיוונם. השוטרים השתלטו על החשוד נטרלו אותו מהסכין. החשוד הועבר לחקירה ומשם הועבר לטיפול ולאשפוז פסיכיאטרי. מדובר בתושב חיפה בן 27 שבא לבקר את חברתו המתגוררת בישוב. הרקע לאיום כלפי השכנים נבדק. משטרת כרמיאל פתחה בחקירה.

בכביש מבית ג'וברין לכיוון קרית-גת אירעה תאונת דרכים. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל-3 פצועים, בהם: 1 קשה- גבר כבן 40 עם חבלת ראש, מורדם, מונשם ויציב, מפונה במסוק מד"א לבי"ח סורוקה. 2 פצועים קל בשנות ה-80 מפונים ע"י אמבולנסים של מד"א לבי"ח סורוקה.

חיפושים נרחבים אחר צעיר בן 26 ממרכז הארץ שנכנס עם קטין כבן 14 כשהם שטים על מזרון ים באיזור חוף השיקמים בכנרת. המזרון התהפך, הקטין הועבר באמצעות אופנוע ים של אזרחים לחוף, בגיר נעדר, במשטרת טבריה נפתח חפ"ק וממשיכים חיפושים בסיוע השיטור הימי, מתנדבי יחידת הצוללים, מתנדבים ושוטרים נוספים.

חדשות חוץ:
השבועון "דר שפיגל" דיווח כי סוכנות הביון של גרמניה (BND) צותתה למזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי כאשר היה בביקור במזרח התיכון בשנה שעברה במהלך ניסיונותיו לקדם את המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים. לפי הפרסום, הקלטה של אחת משיחותיו של קרי נמחקה זמן קצר אחרי שבוצעה.

מפלגת השלטון בטורקיה, "מפלגת הצדק והפיתוח" (AKP), צפויה להודיע על תמיכתה בשר החוץ, אחמט דבוטאולו, כמועמד המפלגה לראשות הממשלה תחת הנשיא ארדואן.

34 מהגרים, בהם נשים וילדים, התגלו מסתתרים במכולה שהובלה באונייה מבלגיה לנמל טילבורי באנגליה, ממזרח ללונדון. אדם נוסף נמצא מת במכולה. יתר המהגרים, מרביתם ממוצא הודי, טופלו בשל היפותרמיה והתייבשות.

ראש ממשלת ירדן עבדאללה א-נסור אמר כי ארצו לא תפרק את ארגון האחים המוסלמים במדינה או תאסור על פעילותו.

מושל טקסס ריק פרי הואשם על ידי חבר מושבעים בשתי עבירות של שימוש לרעה בסמכותו. פרי מואשם כי החלטת וטו שהטיל בשנה שעברה אילצה תובעת מקומית להתפטר.

מועצת הביטחון של האו"ם החליטה פה אחד להכניס שישה ג'יהאדיסטים הפועלים בעיראק ובסוריה, בהם דובר דאעש, לרשימה שחורה.

סיכום אירועי השבת בשיתוף אתר 'בחדרי חרדים', מוקד זק"א ו'קבוצת העיתונאים רוטרניק'.
שבת טבריה עיראק או"ם רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד