א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
במדרשייה בפתח תקווה

למרות סופת הברברה: המתקרבים עמדו להתברך אצל הגר"ש

למרות סופת הברברה שהשתוללה אתמול, עשרות עמדו בגשם שוטף לקבל את ברכת ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן בקבלת קהל לעם שבשדות במדרשת הקירוב של "קרבת שמשון" שנוסד לעילוי נשמתו של הגה"צ רבי שמשון דוד פינקוס זצ"ל העומדת בנשיאות נכדו הרב משה פינקוס

למרות סופת הברברה: המתקרבים עמדו להתברך אצל הגר"ש
הגר"ש שטיינמן במדרשת שמשון בפ"ת צילום: באדיבות המצלם

הסופה ברברה מכה ברחבי הארץ אך בפתח תקווה עמדו עשרות יהודים בתור אתמול (שני) במרכז הרוחני "שערי רחמים" שע"י ארגון הקירוב "קרבת שמשון" ובשיתוף קרן "טללי ברכה" לקבל את ברכתו של ראש הישיבה הגר"ש שטיינמן. 

אנשים שלחלקם זה מפגש ראשון עם רבנים, חיכו בהתרגשות עצומה לכניסתו של ראש הישיבה כשלפני הקבלת קהל אמר דרשה קצרה: "ששירת הים בפסוק "אשירה לה' כי גאה גאה" קודם כלל ישראל הודו לקב"ה על כבוד שמים שהתרבה בעולם, ולכאורה קודם הם היו צריכים להודות ליציאה מעבדות לחירות?".

"מזה אנחנו רואים שכבוד שמים זה הדבר הכי חשוב. ואתם יהודים יקרים שבאים מידי יום לפעילות הקדושה של "קרבת שמשון" ללמוד תורה בין בחברותות בין בשיעורים, במסירות נפש על אף על הקשיים והנסיונות, ושולחים את האשה והילדים לשיעורים המתאימים להם אין ריבוי כבוד שמיים גדול מזה". 

מיד בסיום הדרשה במשך שעה ארוכה עמדו עשרות אנשים בתור להתייעץ ולהתברך בכל הנושאים, ובעיקר בהתמודדיות האישיות והחינוכיות שהם מתמודדים בתהליך החזרה בתשובה הרבה מהמתקרבים התייעצו עם רבי שרגא לגבי שליחת הילדים למוסדות תורניים, שמתבצע ע"י המערך המיוחד של ארגון "קרבת שמשון"

ראש הישיבה חילק לכל אחד פירות ט"ו בשבט לבני המשפחה ובירך וייעץ ודרבן את כל אחד באופן אישי להוסיף ולהתחבר למאות האנשים שהפעילות הרוחנית של "קרבת שמשון" גרמה למהפך אדיר בחייהם.

הרב שרגא שטיינמן פתח תקווה הרב פינקוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד