כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי שאיים ונחקר במשטרה

עורך הדין הגיש בקשה לרישיון נשק; בן גביר סירב

עורך הדין דוד חודק, שנחקר בלהב 433 בחשד לעבירה של הסתה לאלימות בעקבות דבריו בכנס לשכת עורכי הדין בשבוע שעבר, הגיש בקשה לרישיון נשק וסורב בידי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בנימוקו אמר בן גביר כי "מי שקורא להשתמש בנשק לא ייקבל רשיון לנשק"

עורך הדין הגיש בקשה לרישיון נשק; בן גביר סירב
עורך הדין דוד חודק צילום: מתוך שידורי כאן 11

לפני זמן לא רב הגיש עורך הדין דוד חודק בקשה לרישיון אקדח במשרד לביטחון לאומי, וכעת השר איתמר בן גביר פסל אותו והנחה את הגורמים המקצועיים במשרדו שלא להעניק לחודק את הרישיון המיוחל. בנימוקו לסירוב לבקשת חודק אמר בן גביר כי "מי שקורא להשתמש בנשק לא יקבל רשיון לנשק", כך לפי הדיווח ב'ישראל היום'.

כזכור, ביום רביעי האחרון פרצה סערה בכנס לשכת עורכי הדין באילת, כאשר עו"ד חודק, אחד מבכירי עורכי הדין בישראל, אמר כי אם מישהו יכריח אותו לחיות בדיקטטורה ולא תהיה לו ברירה - לא יהסס להשתמש נגדו באש חיה.

דברים אלו עוררה סערה גדולה בקרב קהל הכנס, וחלק מן הנוכחים אמרו כי צריך לחקור את חודק במשטרה - מה שאכן קרה - בעוד אחרים גיבו אותו ומחאו לו כפיים. חודק בן ה-70 הוא בעל עיטור העוז ממלחמת יום הכיפורים, וכיום הוא ראש משרד עורכי הדין גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג ושות'.

חודק פירסם התנצלות בעמוד הטוויטר האישי שלו, וכתב: "אני מצטער מעומק לבי על כך שדבריי פורשו לא נכון וגרמו לסערה. חשוב לי לציין שאני מתנגד לאלימות. מעולם לא פעלתי באלימות. אסור שניגרר למלחמת אחים. ממלחמה כזו יהיו רק מפסידים. אנו נמצאים בתקופה קריטית לעמנו…אני מבהיר ומדגיש - אין בשעתי לנקוט או ליזום אלימות. רציתי להזהיר מפני דיקטטורה עתידית".

איתמר בן גביר נשק רשיון דוד חודק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד