כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פוטין ייאלץ גברים רוסים מובטלים להילחם באוקראינה

פוטין ייאלץ גברים רוסים מובטלים להילחם במלחמה האכזרית באוקראינה. התוכנית הרוסית היא להגביר את מספר החיילים במלחמתו של פוטין, שהרגה עד כה 130.000 חיילים רוסים באוקראינה

פוטין ייאלץ גברים רוסים מובטלים להילחם באוקראינה
מלחמת רוסיה באוקראינה צילום: צבא אוקראינה

מחוקקים במוסקבה מתכננים ללחוץ על מובטלים להצטרף ללחימה באוקראינה, התוכנית האכזרית תכלול מאות אלפי מתגייסים חסרי עבודה שנרשמים כזכאים לקצבת אבטלה. זוהי התוכנית הרוסית להגביר את מספר החיילים במלחמתו של הנשיא ולדימיר פוטין, שהרגה עד כה 130.000 חיילים רוסים.

הדיווח ב'דיילי מירור' מגיע כשאוקראינה מתכוננת למתקפה רוסית גדולה, וטוענת כי 300,000 מתגייסים רוסים יילחמו בעוד כמה שבועות.

מספר המובטלים ברוסיה מסתכם ב-2.7 מיליון עם גיל ממוצע של 36, ומקבלים כ-300 דולרים בחודש, האבטלה מוגבלת לשנה אחת בלבד. פוטין מתכנן לגייס את כל אלו שברשימת המובטלים.

נכון לעכשיו כ-50,000 שכירי חרב מקבוצת וגנר עושים את עיקר הלחימה באוקראינה, רבים מהם מגויסים מבתי הכלא. האנליסט הרוסי ברוס ג'ונס אמר: "התוכנית הזו, אם תשים בצד את האופי הלא מוסרי של זה, היא תפתור כמה בעיות מפקדי הגיוס של רוסיה, זה יציב את אלה ללא עבודה בקו החזית והם יטופלו כבשר תותחים מכיוון שמוסקבה לא מראה שום סימן של חמלה למספר ההרוגים".

"עם זאת, סביר להניח שרבים מאלה שיישלחו יתבררו כלא מתאימים, והם ישוחררו אחרת זה יגרום לבעיות". התובע הכללי של המדינה איגור קרסנוב כבר הזהיר את פוטין כי 9,000 גברים התגייסו באופן שגוי ולא חוקי והוחזרו למשפחותיהם. רבים מהם היו במצב בריאותי ירוד ובקושי יכלו ללכת.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין מובטלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד