כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תוכנית הבראה

העסק בקריסה כלכלית? הכירו את התוכנית שיכולה להציל אותו

במידה והעסק שלכם נפגע עקב משבר או מכל סיבה אחרת ואתם עומדים לפני חדלות פירעון, עם אי יכולת לעמוד בהתחייבות או במסגרות האשראי בבנקים, המאמר הבא בשבילכם

העסק בקריסה כלכלית? הכירו את התוכנית שיכולה להציל אותו
מגדלי משרדים צילום: שאטרסטוק

 רוב העסקים, נתקלים מידי יום במכשולים וקשיים והתעסקות בלתי פוסקת בניהול תזרים כספי שעם ניהול ותכנון לא נכונים, עלולים לגרום לקשיים עצומים ותסבוכות ובמקרה הגרוע גם לפגיעה בחיים האישים. כשההתחייבויות הופכות לגבוהות מההכנסות, תזרים המזומנים הוא שלילי וגם הבנק מתחיל לעצור את התזרים והגרוע מכל הספקים לא מספקים סחורה.  

הבראה עסקית לעסקים תשקם את העסק שלכם

הבראה עסקית מתחילה באפיון נכון של העסק והמצב הכלכלי העסקי והאישי בו הוא נתון. בחינת האסטרטגיה העסקית שבה פעלתם עד כו. האם המצב אליו הגיע העסק נובע מתפעול לא יעיל, ניהול פיננסי כושל, עלות מול תועלות, תמחור שגוי, בזבוז משאבים או כל אלמנט עסקי שאחראי על פעילותו התקינה של העסק והמודל הריווחי שלו.

תוכנית הבראה וליווי צמוד ע"י משרד עו"ד מומחה

תכנית הבראה לעסק ע"י ייצוג משרד עו"ד אופיר ביידה חן הוא הפתרון הנכון עבור העסק שלך. שמעבר לידע המקצועי והמשפטי והניסיון הרב בתוכניות כגון אלו, יש להם גם ראייה אובייקטיבית של המצב, ושאינה מושפעת מרגשות או שיקול דעת לא נכון. התוכנית מסייעת לעסק להבריא בין אם זה הגנה מפני הליכים והגבלות או התנהלות שקטה מול ספקים ובנקים לשימור היחסים והפעילות התקינה, ניהול תזרים ואסטרטגית מתמשכת להתמודד עם האתגרים השונים במשך הזמן.

השאירו פרטים ליצירת קשר>>


עו"ד יעשה לכם סדר • שאטרסטוק

עבור עסק שנקלע למשבר פיננסי, שירותי ייעוץ או ניהול הוא חבל הצלה ובמקרים רבים ההבדל בין עלייה על דרך המלך לבין סגירת העסק.

תוכנית הבראה מתקדמת לעסקים

  • ניתוח יסודי של הדוחות הכספיים של העסק. מהו הרווח הגולמי, מהן עלויות התפעול , עלות המימון, הרווח התפעולי והרווח הנקי של העסק.
  • ניתוח מצב האובליגו של העסק, מסגרת האשראי, הלוואות שונות, תזרים המזומנים.
  • לימוד יסודי של העסק, המודל העסקי והתפעול
  • הסדרים שקטים מול ספקים בנקים והוצאה לפועל להמשך תקינות פעילות
  • הגנה מפני הגבלות עיקולים והפרעות פעילות
  • מו"מ מול הגופים השונים, כגון בנקים וספקים
  • ליווי מקצועי לאורך כל התהליך דרך התוכנית העסקית עד להבראה כלכלית של העסק, בהתאם לסיכויים מול הסיכונים.

הבראת עסק, כמה זמן זה לוקח?

ליווי עסקי של חברה בקשיים, הינו תהליך מורכב הן מהיבטים עסקיים והן מהיבטים נפשיים של בעל העסק לפיכך, לאחר אבחון העסק תהליך כזה לוקח בין חצי שנה לשנה, וזאת עד שמצליחים לייצב מספר חזיתות עסקיות. כמו כן גם לאחר הבראה על פי, תמיד ישנן תקלות ואתגרים רבים בדרך וקשיים בקבלת אשראי בנקאי, סירוב בשל BDI שלילי, ולכן אילו נושאים שלוקח זמן רב לשקם אותם.

משרד עו"ד אופיר ביידה חן ושות' מתמחה במתן תוכניות הבראה לעסקים למעלה מ25 שנה, משרדנו יידע לתת לכם את הכלים והידע לחזור לפעילות נכונה ואף טובה יותר, במידה ואתם מרגישים שהעסק שלכם בדרך הלא נכונה נשמח להציע לכם פגישת אפיון מצב ללא עלות.

השאירו פרטים ליצירת קשר>>
או חייגו: 072-395-2431

מחיקת חובות עו"ד חובות שיקום כלכלי שיקום עסקים תוכניות הבראה לעסקים עורך דין משרד עורכי דין אופיר ביידה חן ושות'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד