כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זו הסיבה

חברת eBay תפטר עשרות מעובדיה בישראל

חברת איביי (eBay) תפטר עשרות מעובדיה בישראל, כחלק מסבב פיטורים עולמי בו מפטרת החברה 4% מעובדיה שעומדים על 500 איש בערך,בכך מצטרפת איביי לשורת גדלה והולכת של חברות טכנולוגיה שהכריזו על גל פיטורים

חברת eBay תפטר עשרות מעובדיה בישראל
eBay צילום: pixabay

כחלק מסבב פיטורים עולמי שמבצעת חברת איביי (eBay) יפוטרו עשרות עובדים בישראל. החברה תפטר בסה"כ 4% מעובדיה שעומדים בערך על 500 איש.

ע"פ הדיווח ב'כלכליסט', מנכ"ל החברה ג'יימי לאנון מסר במזכר לעובדים כי ההחלטה על הפיטורים התקבלה לאחר שבחנו בחודשים האחרונים את התנאים המאקרו כלכליים העולמיים. לדבריו, הקיצוצים יחזקו את יכולתה של איביי לספק חוויות טובות יותר ללקוחות, ויסייעו לחברה להתמקד בתחומים בהם יש לה את היכולת הגדולה ביותר להשפיע.

מרכז המחקר והפיתוח של ענקית הקניות, ממוקם בנתניה. פעילותו החלה ב־2005 עם רכישת אתר השוואת המחירים shopping.com. כיום מועסקים בפעילות המו"פ והפעילות המסחרית מאות עובדים.

לאנון כתב בהסבר למהלך כי "המהלך הזה מעניק לנו מרחב תמרון נוסף שיאפשר לנו להשקיע וליצור תפקידים חדשים בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה – טכנולוגיות חדשות, חדשנות בשירות לקוחות ושווקים מרכזיים – ולהמשיך ולהתאים עצמנו ולהתגמש בהתאם לסביבות המאקרו, המסחר המקון והטכנולוגיה המשתנות", כתב. עוד הוסיף כי העובדים המפוטרים יקבלו הודעה בעניין בתוך 24 שעות.

יש לציין כי מהלך הפיטורים של החברה מצטרף לחברות ענק כמו גוגל, מיקרוסופט ועוד שהכריזו על גל פיטורים. האחרונה שבהן, 'זום' הודיעה רק אתמול על פיטורי כ-1,300 עובדים. 

 

 

פיטורי עובדים אייביי קניון קניות חברות הייטק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד