ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
חוסר מזל

ברחו מהמלחמה בסוריה ומתו בעיר אחרת מהרעידה

פליט סורי איבד 25 קרובי משפחה ברעידת אדמה לאחר שכל משפחתו "ברחה מהמלחמה כדי למצוא מחסה, אבל "הגורל הדביק אותנו". אמהד אידריס אמר שרוב בני משפחתו נהרגו באסון. אדריס ומשפחתו נמלטו מעירם ב-2012 בגלל מלחמת האזרחים

ברחו מהמלחמה בסוריה ומתו בעיר אחרת מהרעידה
מחלצים בסוריה מאתרים ניצולים צילום: White Helmets

פליט סורי איבד 25 קרובי משפחה ברעידת האדמה שהחריבה את טורקיה וסוריה לאחר שכל משפחתו "ברחה מהמלחמה כדי למצוא מחסה". אמהד אידריס, פליט סורי, אמר שרוב בני משפחתו נהרגו בסוריה, וכי "הגורל הדביק אותנו".  אידריס ביקר אתמול בחדר מתים והלך בין גופות יקיריו כדי לזהותן.

בעודו אוחז בנכדו המת אמר: "כואב לי הלב עם כל מה שקרה מעולם לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות. איבדתי את בתי שניים מבניה - אני מתכוון לנכדי. המשפחה של חמי, חמותה של בתי, משפחה גדולה וגם כמה בנים, זה בסך הכל בערך 25 אנשים", אמר ל-Sky News.

אדריס ומשפחתו הגיעו לסראקיב ב-2012, שנכבשה מחדש על ידי צבא סוריה ב-2020. הוא אמר: "ברחנו מהמלחמה. תראו את העוול שרודף אותנו ומה קרה לנו. באנו לכאן על בסיס מציאת מקלט בטוח לנו ולילדינו. אבל בסופו של דבר, תראו איך הגורל הדביק אותנו כאן".

כוחות ההצלה בטורקיה ובסוריה ממשיכים בחיפושיהם אחר ניצולים שנלכדו בתוך הריסות בתיהם שהתמוטטו ברעידת האדמה. כנגד כל הסיכויים, צוותי החיפוש עדיין משכו אנשים מההריסות אתמול, יותר מ-48 שעות לאחר הרעידה הראשונית בעוצמה 7.8. ארגון הבריאות העולמי מסר שסביר להניח שהרבה יותר קורבנות יתגלו בשתי המדינות.

 

 

 

רעידת אדמה בטורקיה רעידות אדמה סוריה הרוגים ופצועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד