כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מרזל: מדוע לא נשמע קול הממסד הרבני? • בעד

ברוך מרזל בטור מיוחד לבחדרי חרדים: התבוללות היא דבר נורא, והתקשורת מגבה את החתונה - היכן הפוליטיקאים והרבנים?

מרזל: מדוע לא נשמע קול הממסד הרבני? • בעד
פלאש90

התורה ציוותה לנו "ולא תתחתן בם". עם ישראל צריך לשמור על יחודו. בכל מוצאי שבת אנו אומרים שה' "מבדיל בין ישראל לעמים". בכל יום אנו מברכים "שלא עשני גוי" ומשבחים לה' שלא עשנו כגויי הארצות. ההתבוללות היא דבר נורא!

מצוות אהבת ישראל עומדת ברומו של עולם, והחובה להציל אדם מישראל מסכנת מוות, איננה רק מסכנת מוות גשמי אלא גם מסכנה רוחנית. גם חובת הערבות וההתחייבות של כל אחד מישראל לזולתו היא מתוך אהבת ישראל. אהבת ישראל מחייבת אותנו לדאוג לא רק לילדינו שלנו, אלא לכל יהודי שנקלע לצרה.

זאת הלכה פסוקה בשולחן ערוך (הלכות שבת, אורח חיים סימן ש"ו סעיף י"ד): "מי ששלחו לו שהוציאו בתו בשבת להוציאה מכלל ישראל, מצוה לשום לדרך פעמיו להשתדל בהצלתה, ויוצא אפילו חוץ לג' פרסאות. ואי לא בעי, בית דין גוזרין עליו"! (אפילו שהדבר כרוך בחילול שבת!)

והנה, נפל דבר בישראל! בת ישראל מתחתנת עם גוי בפרהסיא! ההזמנה לחתונת מורל עם מחמוד אמורה לקרוע את ליבו של כל יהודי שאכפת לו מגורל עמו. אסור לנו להחריש! שומו שמיים!

לצערנו התקשורת בארץ מגבה את החתונה, הענין החמור נהיה לגיטימי, והממסד הדתי שותק! בנצי גופשטין וארגון להב"ה הם הבודדים שמתוך איכפתיות ואהבת ישראל מרימים קול זעקה ע"מ להחדיר למודעות את חומרות אסון ההתבוללות שהמיט שואה רוחנית על עמנו.

מדוע לא נשמע קול הממסד הרבני? היכן הם הפוליטיקאים שאמורים לדאוג לערכי היהדות? למה איננו שומעים את קול זעקתם?

אנו קוראים לכל מי שאכפת לו לבוא ולמחות איתנו כנגד אסון ההתבוללות שתפס תאוצה. תדע לה כל בת ישראל שאכפת לנו ממנה ולא נעזבנה לשמד.
מרזל טור התבוללות מחמוד ומורל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד