כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

זועבי וחבריה נפגשו עם עזמי בשארה בקטאר

עמית סגל חושף: ח"כי בל"ד ביקרו בקטאר במהלך 'צוק איתן' ונפגשו עם יו"ר מפלגתם בעבר החשוד בריגול עזמי בשארה

עזמי בשארה, צילום: פלאש 90
עזמי בשארה, צילום: פלאש 90

שלושת חברי סיעת בל"ד נסעו לקטאר ונפגשו שם בחשאי עם מנהיג המפלגה לשעבר, עזמי בשארה, שנמלט מן הארץ אחרי שנחשד בריגול וסיוע לטובת חיזבאללה. כך דיווח הערב (א) העיתונאי עמית סגל בחדשות 2.

על פי הדיווח, בנסיעה לקחו חלק שלושה חברי כנסת מסיעת בל"ד: ג'מאל זחאלקה, באסל גטאס וחנין זועבי. בזמן הנסיעה, שאירעה בימי מבצע "צוק איתן", התראיינו השלושה לכלי תקשורת מקומיים ובהם רשת אל ג'זירה המשדרת מקטאר.

דובר המפלגה מסר בתגובה כי "הנסיעה מומנה על חשבונם של חברי הכנסת, במסגרת עניינים תקשורתיים וסדרת ראיונות לכלי תקשורת". דובר המפלגה מסר עוד כי "ייתכן" שבשארה נכח במפגשים שקיימו הח"כים עם אינטלקטואליים מקומיים.

עזמי בשארה, נמלט לפני שבע שנים מישראל על מנת להימנע מהעמדה לדין באשמת ריגול וסיוע לארגון חיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה.

חברת הכנסת יפעת קריב (יש עתיד) האשימה לאחרונה את חברי סיעת בל"ד בקבלת מימון מקטאר, וייתכן כי הנסיעה מהווה הוכחה לדבריה. "קטאר מחזיקה בשלושה מנדטים של טרור בכנסת ישראל", הוסיפה ח"כ קריב. "במקום להישאר בארץ, חברי מפלגת בל"ד בוחרים לטוס למדינה שמזרימה כסף למערכת משומנת של טרור ואימה ולהיפגש עם הבוגד עזמי בשארה".

קריב ביקשה להסיר את חסינותם של חברי הכנסת של בל"ד: "זועבי, זחאלקה וגטאס מנצלים את החסינות הישראלית ונהנים בפועל מחסינות קטארית".
עזמי בשארה קריב בלד ח''כים מפגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד