כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הוו חדר לכף יד הדייג והוצא בשלמותו ב׳טרם׳

וו של חכה נתקע בכף ידו של דייג כבן 70 בחופי אשדוד • לאחר צילום רנטגן במיון טרם באשדוד הוצא הוו בפעולה כירוגית

הוו חדר לכף יד הדייג והוצא בשלמותו ב׳טרם׳

גם דיג תמים עלול להיות מסוכן, זאת חווה על בשרו אדם כבן 70 שיצא ביום שישי האחרון לדוג בחוף אשדוד. האיש שביקש לדוג דגים, השליך את חכתו לים בהמתנה לדג, אולם וו החכה נתפס בטעות באצבעותיו של האיש. קצותיו של הוו חדרו לתוך הרקמות הרכות של כף היד והוא הובהל למיון טרם באשדוד.

עם הגעתו למיון טרם ביצעו אנשי הצוות הרפואי ד״ר יבגני קוזצוק והאח רומן לשינסקי בדיקות רפואיות וצילום רנטגן על מנת לאבחן את עומק הפגיעה. לאחר שבצילום הרנטגן איבחנו אנשי הצוות הרפואי כי אין פגיעה בעצמות האצבעות הם ביצעו פעולה כירורגית באמצעות מכשור מתאים, ובהרדמה מקומית, והוציאו את הוו מכף היד. לאחר חבישה ומתן טיפול נוגד זיהום שוחרר האיש לביתו. במיון טרם הדגישו כי יש להקפיד על כללי הזהירות המירביים בעת דיג שעלול להפוך למסוכן.

ד״ר יבגני קוזצוק: ״האיש היה נראה כמי שדג לא בפעם הראשונה ומיומן. לפני שהוו נתקע בכף ידו הוא עוד הצליח לדוג דגים. אחד הקשיים שבהם נתקלנו הייתה העובדה שהאיש ענד טבעת ולכן נדרש טיפול מהיר וזריז על מנת למנוע בעיות נוספות״. ד״ר קוזצוק מדגיש כי ״במקרה של דיג כדאי להצטייד בכפפות ייעודיות שיכולות למנוע תאונות מסוג זה״.

במיון טרם באשדוד, שנפתח לפני כשנה, מטופלים אלפי תושבי אשדוד וסביבתה אשר זוכים לטיפול רפואי מקצועי וזמין בכל שעות היממה. במיון ניתנים בין היתר שירותי רנטגן ומעבדה.
טרם וו דיג רפואה טיפול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד