כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"התנהגות מבישה ושקר, טוב שלא נבחר"

סערת השבת וסערת הבחירות לנשיאות משלבות ידיים: לאחר שחה"כ שטרית, המועמד המפסיד בבחירות לנשיאות, האשים הבוקר את סער בדיל עם החרדים, סער עולה למתקפה • שטרית: סער סגר דיל - ריבלין תמורת סגירת הסופרים בתל אביב; השר סער: "וייסמן מבעלי AM:PM הוא לקוח של רותי שטרית, זאת מתקפה מתוכננת" • "הכנסת היטיבה לא לבחור בו"

גדעון סער ומאיר שטרית, צילום: פלאש90
גדעון סער ומאיר שטרית, צילום: פלאש90 צילום: פלאש 90

הבחירות לנשיאות תמו, אבל המאבק ממשיך: שטרית התראיין הבוקר לתקשורת והאשים את סער בכך שסגר דיל עם החרדים לתמיכה בריבלין תמורת סגירת הסופרים בתל אביב בשבת. סער עצמו לא נשאר חייב ומשחרר תגובה הולמת בה הוא חושף - דודי וייסמן בעלי אי אם פי אם הפתוחה בשבת, הוא לקוח של רותי שטרית, ובגלל זה המתקפה.

לטענת שטרית, חלק מהדיל שהביא לבחירתו של ריבלין היה הסכם חשאי של גדעון סער עם החרדים לכך שיורה על סגירת בתי העסק בתל אביב בשבת. "זה חלק קטן מהדיל. אני מקווה שיום אחד הפרטים יחשפו".

לדבריו, נציגי ש"ס עברו בין הסיבוב הראשון לשני לתמיכה בריבלין לאחר ההתחייבות שקבלו משר הפנים על סגירת בתי העסק.

"אין לי ספק שזה חלק מהדיל", אמר, "ש"ס בדקה ה-90, בניגוד להבטחתם, עשו דיל עם הליכוד תשעה מהם הצביעו לרובי למרות ההתחייבות להצביע עבורי".

בלשכת שר הפנים הגיבו לדברים בחריפות להאשמות אודות הדיל על שמירת השבת וכינו אותם "דברים שקריים ומשוללי כל יסוד. התנהגותו המבישה של ח"כ שטרית רק מלמדת עד כמה היטיבה הכנסת לבחור במועמד הראוי לנשיאות המדינה."

"חומרה נוספת בדברים", הוסיפו בלשכת סער ואמרו, "יש בכך שח"כ שטרית נמנע מלציין בראיון, כי מקורבו, דודי וייסמן, בעלי רשת ה-am:pm, המפעילה עשרות סופרמרקטים הפועלים בשבת בניגוד לחוק במשך שנים, הינו לקוח עיקרי בעסקיה של רעייתו, הגברת רותי שטרית, שעל פי פרסומים משלם למשרדה מיליוני ₪ בשנה.

"השר סער הבין היטב בעת שקיבל את ההחלטה על חוק העזר הנ"ל כי גורמים כלכליים רבי עוצמה, הרואים עצמם נפגעים ממנה, עלולים לפעול נגדו בדרכים שונות. הדבר לא הרתיע אותו מלקבל את ההחלטה העניינית והנכונה על פי מיטב הכרתו ולא ירתיע אותו גם בעתיד".
חרדים מאיר שטרית סער ריבלין נשיאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד