כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

השר ישראל כץ: אעתור מחדש נגד זועבי ובל"ד

חברי בל"ד נסעו לקטאר ולפי דיווחים - נפגשו עם עזמי בשארה • השר כץ הגיב - הפעם אפסול אותם סופית, ושבג"ץ לא יתערב

השר כץ, צילום: פלאש90
השר כץ, צילום: פלאש90

שר התחבורה ישראל כ"ץ הגיב הבוקר לדיווח על נסיעתם של חברי הכנסת זועבי, גטאס וזחאלקה במהלך המלחמה לקטאר שם נפגשו עם עזמי בשארה ועם תומכי טרור נוספים.

"רק בישראל ח"כים וטרוריסטים חברים באותה התנועה", אמר כץ, "תיקנתי את החוק המונע התמודדות לכנסת מתומכי טרור וגם הבאתי לפסילת בשארה ובל״ד בוועדת הבחירות, אבל בג״צ ביטל את ההחלטה. בימים אלה אני מכין עתירה חדשה נגד זועבי ובל״ד ואני מקווה שהפעם בג״צ לא יתערב."

כזכור, אמש (א) דיווח העיתונאי עמית סגל בערוץ 2 כי שלושת חברי סיעת בל"ד נסעו לקטאר ונפגשו שם בחשאי עם מנהיג המפלגה לשעבר, עזמי בשארה, שנמלט מן הארץ אחרי שנחשד בריגול וסיוע לטובת חיזבאללה.

על פי הדיווח, בנסיעה לקחו חלק שלושה חברי כנסת מסיעת בל"ד: ג'מאל זחאלקה, באסל גטאס וחנין זועבי. בזמן הנסיעה, שאירעה בימי מבצע "צוק איתן", התראיינו השלושה לכלי תקשורת מקומיים ובהם רשת אל ג'זירה המשדרת מקטאר.

דובר המפלגה מסר בתגובה כי "הנסיעה מומנה על חשבונם של חברי הכנסת, במסגרת עניינים תקשורתיים וסדרת ראיונות לכלי תקשורת". דובר המפלגה מסר עוד כי "ייתכן" שבשארה נכח במפגשים שקיימו הח"כים עם אינטלקטואליים מקומיים.

גם ח"כ מירי רגב מסיעת הליכוד פנתה הבוקר במכתב ליועמ"ש על מנת שיחקור את ראשי סיעת בל"ד שנסעו להיפגש בקטאר עם ראשי החמאס - ולהוציאם מחוץ לחוק.

"נכון יהיה לחקור את חברי הכנסת ג'מאל זחאלקה, חנין זועבי ובאסל גטאס שנסעו לארץ הטרור, בפרט בימים שידוע לכל שהטרור ממומן על ידי ראשי קטאר, ושבקטאר שוהים ראשי חמאס ומקבלים הגנה. לישראל יש תקדים לכך ולא נשכח את חבר הכנסת לשעבר, עזאמי בשארה, שבגד במדינה והשתכן בקטאר - עיר המקלט של הטרוריסטים". אמרה רגב.
ישראל כץ קטאר זועבי בלד בשארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד