י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מאשימים את בנט ולפיד

חורבן הבית: לשכת ראש הממשלה חושפת את ההריסות במעון הרשמי

משפחת נתניהו שנאלצת להתגורר בביתה הפרטי מאשימה את ראשי הממשלה לשעבר בנט ולפיד שעיכבו את שיפוץ מעון ראש הממשלה הרשמי מה שיעכב את כניסתם בכמה שנים ויגנוז את חלומם לשוב אל המעון שבו שכנו במשך 12 שנים ברציפות והתרגלו להווי המקומי • צפו

חורבן הבית: לשכת ראש הממשלה חושפת את ההריסות במעון הרשמי
מעון ראש הממשלה ההרוס צילום: באדיבות המצלם

ברקע הדיווח על העיכוב בהשלמת שיפוץ מעון ראש הממשלה בבלפור מה שימנע את כניסת משפחת נתניהו למעון בשנים הקרובות. לשכת ראש הממשלה מפרסמת תיעוד חריג מתוך ההריסות במעון הרשמי ומאשימה את ראשי הממשלה לשעבר נפתלי בנט ויאיר לפיד.

כזכור, לפי דיווח בשבוע שעבר ראש הממשלה, עיריית ירושלים ומשרד האוצר ביקרו במבנה וגילו שהוא הוחרב כמעט לחלוטין מבפנים. לאחריו הגיעו למסקנה כי שיפוץ מעון ראש הממשלה יימשך כשלוש שנים ומוערך ב-90 מיליון שקלים.

בלשכת ראש בממשלה אמרו הערב כי "בבית בבלפור לא זקוק לשיפוץ, הוא זקוק לבינוי", בהודעה הרשמית האשימו את ראשי הממשלה לשעבר, "במשך שנה וחצי ממשלות בנט ולפיד לא קידמו דבר כדי לקדם ולהשמיש את מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור".

בהודעה מאשרים כי עבודות הבית יתעכבו כך נכתב "עבודות הבינוי במקום צפויות להימשך מספר שנים". בימים האחרונים דווח כי בוחנים כמה תחלופות לשימוש משפחת נתניהו שבינתיים מתגוררת בביתה הפרטי ברחוב עזה.

מעון ראש הממשלה משפחת נתניהו הרס בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד