כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
"המדינה זה אנחנו"

הרמטכ"ל לשעבר באמירה מקוממת: "מחזיקים את כל הטפילים"

"המדינה זה אנחנו, האנשים שעובדים, משרתים, משלמים מיסים מחזיקים על כתפיהם את כל הטפילים". כך מתבטא הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ כשברור למי הוא מתכוון | בליכוד הגיבו ועקצו: "לא נקבל הטפות מוסר מרמטכ"ל כושל"

הרמטכ"ל לשעבר באמירה מקוממת: "מחזיקים את כל הטפילים"
דן חלוץ צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ התייחס היום (חמישי) למחאת אנשי המילואים נגד הרפורמה המשפטית, בריאיון ל'כאן 11' ואמר כי הם נחושים להצליח להגיע להידברות והסכמה רחבה. הוא הוסיף וקינח באמירה מקוממת: "אני נמצא במקום שצריך להראות לממשלה שהיא מאבדת את השליטה במדינה. המדינה זה אנחנו, האנשים שעובדים, משרתים, משלמים מיסים ומחזיקים על כתפיהם את כל הטפילים".

בחשבון הטוויטר של מפלגת 'הליכוד' הגיבו לדבריו של חלוץ ותקפו בחזרה: "לא נקבל הטפות מוסר מרמטכ״ל כושל שהיה עסוק בלמכור את המניות שלו ערב מלחמה במקום לדאוג לביטחון ישראל".

מוקדם יותר היום חסמו כמה עשרות מפגינים את כביש 1 לכיוון ירושלים וגרמו לעומסי תנועה. במקביל, הורים ותלמידים בכל רחבי הארץ התאספו הבוקר סמוך למוסדות חינוך והפגינו נגד הרפורמה המשפטית תחת המסר: "אין חינוך בלי דמוקרטיה".

עשרות מוחים חסמו את צומת הכפר הירוק, ומפגינים התאספו, בין היתר, גם בכמה מוקדים בתל אביב וברמת גן, וכן בכפר סבא ובמועצות האזוריות אשכול, גזר וברנר. בהמשך היום מתוכננת שיירת מחאה על כביש 1, והפגנות מחוץ לבתים של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים ובקיסריה.

ההפגנות היום שמתרחשות בין הייתר גם ברחוב עזה בירושלים, סמוך לבית משפחת נתניהו - מגיעות במקביל לקריאת ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית שהכריזו באמצע השבוע על שביתה שתתקיים ביום שני הקרוב. מובילי המאבק קוראים לעלות באותו יום לירושלים ולהפגין מול הכנסת, במקביל להצבעה על הסעיפים הראשונים של הרפורמה. בנוסף, צפויות להתקיים מחאות בערים המרכזיות.

 

דן חלוץ הרמטכ"ל טפילים הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד