א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"נקמה, עכשיו!"

המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע הקשה בשכונת רמות

ראש הממשלה הנחה לצד הזעזוע ודברי הניחומים, לפעול במיידית לאיטום ולהריסת בית המחבל. השר סמוטריץ' קרא לפעול בבנייה כתגובה לפיגוע. ח"כ אלמוג כהן מתח ביקורת על הממשלה ואמר: "התגובה על הפיגוע בנווה יעקב הייתה רפה"

המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע הקשה בשכונת רמות
זירת הדריסה צילום: סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שעה קלה קודם כניסת השבת הגיבו במערכת הפוליטית לפיגוע המחריד שהתרחש היום (שישי) בשכונה החרדית רמות. לצד הזעזוע ודברי הניחומים, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה לפעול במיידית לאיטום ולהריסת בית המחבל.

חבר הקבינט השר בצלאל סמוטריץ׳ קרא לפעול בבנייה כתגובה לפיגוע "במאבק חסר פשרות בטרור, בצעדים קשים נגד תומכיו, ובתנופת בניה ופיתוח אדירה בכל מרחבי ארצנו שתבהיר לאויב שהוא לעולם לא ישיג את מטרתו לגרש אותנו מארצנו", מסר.

השר מיקי זוהר אמר: ״אפשר לנצח טרור אך ורק ביד קשה כלפיי המחבל ולא פחות גם כלפי בני משפחתו. ‏המחבל הבא חייב לדעת שמשפחתו תאבד את האדמה שלה, את הפרנסה שלה ואת האזרחות שלה. ‏כפי שגם אמרתי בישיבת הממשלה, רק כך נוכל למנוע את הפיגוע הבא״.

יו״ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ הודיע: "בשבוע הבא נגיב בסיום החקיקה על גירוש ושלילת אזרחות למחבלים, ומי שמתכוון להתנגד מוזמן להסביר את זה למשפחות השכולות. האחריות למנוע את הפיגוע הבא היא עלינו, לא על אף משפטן".

חבר הכנסת דני דנון מהליכוד ביקר את ראש מפלגתו, ראש הממשלה נתניהו תוך שהוא כותב: "איטום בית המחבל באופן מיידי זהו צעד נכון אך זה רחוק מלהספיק. חייבים לגרש באופן מיידי את כל משפחתו של המחבל הנתעב, כדי להעביר מסר ברור שכל מי שיעז לפגוע בנו ישלם מחיר כבד וקשה״.

חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) קרא לנקמה, ״את הטרור מנצחים ביד קשה ובאגרוף ברזל. נקמה עכשיו״, כתב בציוץ בטוויטר. בנוסף, בריאיון לרדיו 'קול ברמה' אמר כהן: ״התגובה על הפיגוע בנווה יעקב הייתה רפה, אנחנו דורשים תגובה הולמת, הפעם הזו״.

גם חבר הכנסת יצחק קרויזר (הציונות הדתית) שיגר קריאה דומה וכתב ״הלב נקרע ומבקש נקמה״.

פיגוע דריסה בנימין נתניהו אלמוג כהן בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד