כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הפעם זה צבט"

הגולש איחל לאלמנת הטרור שתירצח גם היא

ענבל רץ גילמור, שאיבדה את בעלה אש קודש לפני כעשרים ושלוש שנים בפיגוע, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה תגובה שקיבלה לאחד הציוצים שלה ובה כתב לה המגיב: "חבל שלא הלכת עם בעלך". רץ גילמור שיתפה: "‏זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשנאה או אמירות מן הסוג הזה, בד״כ מתעלמת, כמעט ולא משתפת... הפעם זה צבט"

הגולש איחל לאלמנת הטרור שתירצח גם היא
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

לפני כעשרים ושלוש שנים צעד לתוך הסניף הירושלמי של המוסד לביטוח לאומי מחבל חמוש באקדח. הוא ניגש לשני המאבטחים שנכחו במקום, שלף את אקדחו, ירה בהם ונמלט מהמקום. אחד המאבטחים נפצע קשה. השני, אש קודש שמו, נפגע אנושות בראשו ונפטר בהמשך מפצעיו בבית החולים "הדסה עין כרם".

אלמתנו, ענבר רץ גילמור, מרבה לשתף את דעותיה הימניות בחשבון הטוויטר האישי שלה. אמש (שישי), שיתפה תגובה שקיבלה בתגובה לאחד הציוצים שלה, ובה נכתב: "חבל שלא הלכת עם בעלך".

התגובה המזעזעת

"מתנגדי הרפורמה מאוכזבים מכוח 17 (המשמר הנשיאותי של יאסר ערפאת) שלא סיימו את המלאכה", כתבה רץ גילמור והוספיה "‏זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשנאה או אמירות מן הסוג הזה, בד״כ מתעלמת, כמעט ולא משתפת, הפעם טליה (הבת של אש קודש) ישבה במקרה לידי וראתה גם, אז כן, הפעם זה צבט".

הגולשים התחלחלו מהתגובה שהגיבו לרץ גילמור. חבר הכנסת שמחה רוטמן כתב "נורא", בעוד פעיל הימין הסעודי מוחמד סעוד כתב: "תראו מה כותב האפס הזה לענבל, שבעלה נרצח בפיגוע טרור שביצעו טרוריסטים פלסטינים".

טרור פלסטיני מחבל פלסטיני טוויטר אם שכולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד