ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"לָמָה אֶשְׁכַּל גַּם-שְׁנֵיכֶם, יוֹם אֶחָד?"

קדושים וטהורים: האחים הקדושים לבית פאלי הי"ד שנרצחו ברמות

תמונתם של הילדים הטהורים והקדושים לבית פאלי אשר מנחם הי"ד בן ה- 8 ויעקב ישראל הי"ד בן ה- 6 הופצה הערב בה ניתן לראות ולהיווכח בטוהר פניהם של ילדי תשב"ר הי"ד | המשיכו להתפלל לרפואת אביהם שעדיין מורדם לאחר ניתוח ועדיין לא יודע שילדיו נהרגו בפיגוע המתועב

קדושים וטהורים: האחים הקדושים לבית פאלי הי"ד שנרצחו ברמות
האחים פאלי, יעקב ישראל מימין ואשר מנחם משמאל הי"ד צילום: באדיבות המצלם

"לָמָה אֶשְׁכַּל גַּם-שְׁנֵיכֶם, יוֹם אֶחָד?": תמונותיהם של שני האחים הקדושים והטהורים אשר מנחם הי"ד ויעקב ישראל הי"ד לבית פאלי משכונת רמות, תלמידי תלמוד תורה 'דרך תבונה' בשכונה הופצה הערב. 

על פניהם של הילדים ניכר המבט המתוק והטהור של ילדי תשב"ר שלא טעמו טעם חטא, מבט שנמחק בבת אחת על ידי מחבל נתעב שרצח אותם בפיגוע הדריסה בתחנת האוטובוס בערב שבת. 

צפו בשידור החי:

אביהם הרב אברהם נח בן יהודית מאושפז עדיין בבית החולים 'שערי צדק' ובניסי ניסים הפגיעות רק ברגליו הוא עדיין מורדם לאחר ניתוח ואינו יודע שילדיו נהרגו בפיגוע. 

האחים הילד בן ה – 6 יעקב ישראל פאלי הי"ד ואחיו אשר מנחם פאלי הי"ד בן ה- 8 תלמידי תלמוד תורה 'דרך תבונה' בירושלים הם בניו של הרב אברהם נח פאלי בן יהודית, שנפצע בינוני בפיגוע ופונה לבית החולים. 

הרב פאלי היה בדרכו ללוות את שלושת ילדיו לתחנת האוטובוס בכדי לנסוע לשבת לחגוג את שמחת שבת שבע ברכות אצל דודם בבני ברק, משפחת פראגר שחיתנו את בתם בשבוע האחרון. הרב פאלי היה אמור לנסוע לאחר מכן ברכבו עם רעייתו שתחי' ושאר ילדיו האחרים לשמחה. 

אביהם הרה"ג רבי אברהם נח פאלי מחשובי האברכים בשכונת רמות בירושלים ומחשובי האברכים בכולל 'לב אברהם' ברמת אשכול, בנו של הגאון רבי שמואל פאלי משכונת רמת אלחנן בבני ברק ומראשי ישיבת 'בית שמעיה' ומחשובי תושבי שכונת רמת אלחנן בבני ברק, בנו של המשגיח דישיבת חברון הגאון הצדיק רבי צבי הירש פאלי זצ"ל, אמם, מרת חנה דבורה שתחי' בתו של הגאון רבי עמוס ברונר מירושלים.  

מסע הלוויה של הילד יעקב ישראל פאלי הי"ד התקיימה בערב שבת, זאת בהוראת עמוד ההוראה הגאון רבי עזריאל אויערבאך לקיים הלוויה מהירה בערב שבת בהר המנוחות שם נטמן בקול בוכים. 

הלוויתו של הילד הקדוש אשר מנחם הי"ד מתקיימת הערב מביתו ברחוב מינץ 41 בשכונת רמות ד' להר המנוחות. הילד ייטמן סמוך לאחיו יעקב ישראל הי"ד ז"ל שנרצח ונקבר סמוך לכניסת השבת.

יעקב ישראל פאלי אשר מנחם פאלי פיגוע הדריסה בשכונת רמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד