י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ASOS עושים עלייה, ואתן מרוויחות מתנה

ענקית האופנה ASOS, מחזקת את קשריה עם ישראל ומרחיבה את פעילותה, ואף מעניקה לקהל הלקוחות הישראלים מתנה בלעדית - ללא מע"מ!

ASOS עושים עלייה, ואתן מרוויחות מתנה
אופנה

AS SEEN ON SCREEN- או בקיצור ASOS - למי שלא מכירה הינה מחלוצי הקנייה ברשת שהוקמה בשנת 2000 על ידי Nick Robertson. האתר הינו יעד אופנתי עולמי אשר מוכר "אופנה מהירה", חדשנית ומציע מגוון רחב של תוכן הקשור באופנה, אשר הפך למרכז של קהילת אופנה משגשגת.

הכוח של אסוס הוא בכמה דברים: המבחר העצום, מגוון המחירים הרחב שנותן מענה לכל לקוח, המשלוחים חינם ומדיניות החזרים מאוד נוחה שמאפשרת להזמין הרבה, למדוד בבית ולהחזיר בקלות. גם הבחירה מראש מאוד נוחה, כי כל בגד מצולם מכמה זוויות וניתן לראות אותו גם בזמן ההליכה על המסלול.

בכי להמחיש את גודלה של ענקית האינטרנט הבריטית, ב-ASOS מצלמים בין 2,000 ל-2,500 פריטים חדשים בשבוע אחד, כ-50% מהם שייכים לשבעת קווי האופנה הפנימיים המיוצרים בלעדית על ידי ASOS; ובסופו של דבר מגיעים לתפוצה העומדת על כ-83 מיליון כניסות חודשיות לאתר; מגזין האופנה המושקע שמטפחים ב-ASOS אוחז במערך תפוצה חודשי של כחצי מיליון מנויים.

משום שהקונים לא יכולים למשש את הפריט לפני שהם קונים אותו, ב-ASOS לא נחים לרגע ומתחייבים לספק כמה שיותר פרטים אודות כל פריט ופריט. כל פריט מצטלם מארבע זוויות שונות, וגם מציגים וידיאו קצר של הליכה בשביל שיוכלו לראות את הפריט בתנועה ולקבל מושג אמיתי ככל האפשר כיצד הפריט ייראה עלייך כשהוא יגיע אלייך הביתה.

בין 234 מדינות ההפצה, גם ישראל נכללת ביניהם. ובחודשים האחרונים אף החליטו לחזק את הקשרים עם ארצנו הקטנטנות אך המאוד אופנתית והציעו פתרון אטרקטיבי ללקוחות הישראלים לנושא המע"מ בישראל על פריטים הנשלחים מהאתר מעל סכום קנייה של 75 דולר.

החל מכ' באב (16 לאוגוסט) ועד כ' אלול (15 לספטמבר) על כל הזמנה מעל 75$ תוכלו לקבל פטור מ-18% מע"מ.

בזמן ההזמנה עליכם להזין את הקוד- ISRAEL18

בנוסף, כשיפור לשירות המשלוחים חינם לישראל, לקוחות יכולים מעכשיו לקבל את ההזמנות שלהם תוך 3 ימים בלבד עבור 10£, באחריות.










קישורים:
ASOS
קניות בגדים בנות שופינג אסוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד