כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בתוך ארגז חול

צפו: פצצה ממלחמת העולם השנייה מתפוצצת בפיצוץ 'לא מתוכנן'

פצצה ממלחמת העולם השנייה התפוצצה באנגליה בפיצוץ לא מתוכנן, בזמן הכנות לפוצץ את הפצצה בצורה מבוקרת. המשטרה בעיר נורפולק הודתה לקהילות בגרייט יארמות' על "סבלנותן והבנתן בעקבות תקרית גדולה בת ארבעה ימים שהסתיימה בפיצוץ פצצה ממלחמת העולם השנייה"

רגע הפיצוץ
רגע הפיצוץ צילום: משטרת נורפולק

פצצה ממלחמת העולם השנייה התפוצצה בעיירה גרייט יארמות' האנגלית ביום שישי האחרון כשחבלנים ניסו לנטרל אותה, כך לפי הודעת לפי המשטרה. הפצצה התגלתה ביום שלישי האחרון בסמוך לנהר בעיירה, היא אותרה על ידי קבלן שעבד במעבר מעל נהר יארה. ביום שישי האחרון, משטרת נורפולק הודתה שהיה פיצוץ "לא מתוכנן". לא דווח על נפגעים והמשטרה מסרה כי אנשי הצבא ושירותי החירום לא נפגעו.

על פי הדיווח בבריטניה, חבלנים חתכו את הפצצה בטכניקה שיוצרת שריפה איטית של חומרי הנפץ, כך מסרה המשטרה. העובדים החלו בניסיון לחתוך את הפצצה ביום חמישי האחרון. "זה היה תהליך ארוך מאוד, אבל בטיחות הציבור ושל האנשים המעורבים במבצע עמדה בלב קבלת ההחלטות", אמר ניק דייוויסון ממשטרת נורפולק בהצהרה. "זה היה השלב האחרון של מבצע שגרם להפרעות רבות בעיר, אבל אנחנו מקווים שזה ייפתר בקרוב, וניתן יהיה להסיר את המחסומים, אם הכל ילך כמתוכנן", המשיך.

דובר חברת Cadent, המנהלת את רשת הגז המקומית, אמר כי החברה ערכה "בדיקה מדוקדקת של הצינורות שלנו בסביבה", "אין שום אינדיקציה שהפיצוץ גרם נזק לנכסים שלנו והגז ממשיך לזרום בבטחה", אמר הדובר.

המשטרה בעיר נורפולק הודתה לקהילות בגרייט יארמות' על "סבלנותן והבנתן בעקבות תקרית גדולה בת ארבעה ימים שהסתיימה בפיצוץ פצצה ממלחמת העולם השנייה".

מהמשטרה נמסר: "זמן קצר לאחר שהחלו עבודות השריפה לפירוק חומרי הנפץ שנותרו, התפוצץ המטען וגרם לפיצוץ גדול. איש לא נפגע והנזק היה מועט כתוצאה מארגז חול גדול שנבנה סביב הפצצה כדי לצמצם את הנזק במקרה של פיצוץ לא מכוון".

 

 

 

פיצוץ מלחמת העולם השניה בריטניה פצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד